۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۷۴۷۶
با معرفي تيم هاي برتر:

مسابقات اسکي قهرماني کشور در کوهرنگ چهارمحال و بختياري به پايان رسيد

مسابقات اسکي قهرماني نونهالان و نوجوانان کشور که از روز گذشته در پيست اسکي کوهرنگ در چهارمحال و بختياري آغاز شده بود با معرفي نفرات و تيم هاي برتر به کار خود پايان داد.
مسابقات اسکي قهرماني کشور در کوهرنگ چهارمحال و بختياري به پايان رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در رقابت‌هاي قهرماني اسکي نونهالان کشور و در مارپيچ کوچک که با حضور 23 ورزشکار آغاز شده بود در قسمت تيمي استان هاي اصفهان با 145 امتياز، و البرز با 120 امتياز و استان فارس با 60 امتياز به عناوين برتر تيمي رسيدند.

رقابت هاي قهرماني اسکي نوجوانان کشور نيز که با رقابت 24 ورزشکار آغاز شد و در پايان تيم استان البرز با 180امتياز بر سکوي نخست ايستاد و استان هاي تهران با 86 امتياز و اصفهان با 85 امتياز به ترتيب عناوين دوم و سوم را به دست آوردند.

در رقابت هاي انفرادي مسابقات رده سني نونهالان مارپيچ کوچک نيز حامد عطايي از استان اصفهان، علي کلهر از استان تهران و سام رضايي از استان فارس به ترتيب عناوين اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقات انفرادي نوجوانان نيز سيد مهدي جعفري و مهدي بهاء هر دو از البرز و امير منصور کيامرزي از ياسوج به عناوين اول تا سوم مارپيچ کوچک اين رده سني رسيدند.

در مجموع امتيازات هر دو رده سني نونهالان و نوجوانان در ماده مارپيچ بزرگ و کوچک نيز تيم استان هاي البرز، اصفهان و تهران به عناوين برتر اين مسابقات رسيدند.

گفتني است رقابت هاي قهرماني و انتخابي تيم ملي نونهالان و نوجوانان استان با رقابت 47 ورزشکار از روز گذشته در ماده مارپيچ برزرگ و کوچک از روز گذشته در پيست اسکي چلگرد واقع در شهرستان کوهرنگ آغاز شده بود و ظهر امروز به کار خود پايان داد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۶:۳۴

29 Dec 2019