۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۲۷۴۷۴
دز چهارمحال و بختیاری:

مقاله "مجلس مرعوب آمريكا" به قلم احمد راستينه منتشر شد

مقاله اي با عنوان "مجلس مرعوب آمريکا" از احمد راستينه کارشناس مسائل سياسي، منتشر شد. اين مقاله با اشاره به هشدارهاي پي در پي رهبر انقلاب به بررسي احزاب دولت ساخته براي ايجاد مجلس امريكايي مي پردازد.
مقاله "مجلس مرعوب آمريكا" به قلم احمد راستينه منتشر شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد مقاله اي با عنوان "مجلس مرعوب آمريکا" از کارشناس مسائل سياسي، احمد راستينه منتشر شد. اين مقاله با اشاره به هشدارهاي پي در پي رهبر انقلاب به بررسي احزاب دولت ساخته براي ايجاد مجلس امريكايي مي پردازد.

متن اين مقاله بدين شرح است:

امروز رهبر انقلاب ديگر كمتر روي سخنش با مسئولين است و بيشتر ملت را مخاطب قرار مي دهند و اين معنايش اين است كه لايه اي ضخيم از يك فرآيند پيچيده تلاش دارد مردم متوجه گفتمان ولي فقيه خود نشوند و معناي ديگرش اين است كه چشم اميد رهبر به نصرت الهي و بعد ملت دوخته شده است.
چهره ي نفاق در دل جرياني كه از ابتداي انقلاب تفكر انقلابي نداشتند و به مبارزه با امريكا اعتقادي نداشتند، هر روز آشكارتر شده و البته به موازات آن پيچيده تر عمل مي كند و اين باعث شده تا امام مسلمين براي روشن شدن اين چهره نفاق مستقيماً ملت را مخاطب قرار دهد. امام خامنه اي فرمودند: " اگر ملت ايران راه امام را گم كند يا غفلت كند يا عمدا كنار بگذارد سيلي محكمي خواهد خورد". و در ديدار با مردم آذربايجان به صراحت فرمودند: " مجلس مرعوب امريكا كشور را بدبخت خواهد كرد". رابطه اين دو فرمايش چيست؟ نشانه هاي مجلس مرعوب امريكا چه مي تواند باشد؟

۱- مجلس مرعوب امريكا استكبار ستيز نخواهد بود
يكي از پر تكرارترين واژه هاي ادبيات امام خميني (ره) در صحيفه نور موضوع "استكبارستيزي" است، اگر اين راه روشن كنار گذاشته شود ملت سيلي خواهد خورد. اما مجلس چه نقشي مي تواند در مبارزه با استكبار داشته باشد؟ مجلس به عنوان وكلاي ملت اولاً بايد با تمام اعتقاد امريكا را دشمن بدانند و نه رقيب!! امروز جرياني از روي غفلت دشمني با امريكا با ملت ايران را، تا سطح اختلاف بر سر منافع ملي تقليل داده و بيان مي كند كه من هيچ گاه لفظ دشمن را نسبت به امريكا به كار نمي برم!! وكلاي ملت ثانياً بايد راهكارهاي لازم جهت تقويت جبهه حق در برابر استكبار را بررسي و در يك طرح جامع به تصويب برسانند. اگر امريكا دشمن است كه دشمن است، بايد دسيسه هاي او را شناخت و نسبت به دسيسه هاي او هوشيارانه و هوشمندانه عمل كرد. لذا مجلس مرعوب امريكا نمي تواند اولاً نه امريكا را درست بشناسد و ثانياً نه جرات طراحي و تقابل با امريكا را دارد. البته تجربه تاريخي مجلس ششم پيش روي ماست كه چگونه به جاي آنكه امريكا را هدف بگيرد اصل ولايت فقيه را هدف گرفته بود!!

۲- مجلس مرعوب امريكا وقت كار براي مردم ندارد
مقام معظم رهبري فرمودند: " بزرگترين مبارزه با امريكا خدمت به مردم است ". مجلس مرعوب امريكا آنچنان شيفته فرهنگ غرب است كه همه آرزوهايش در تحقق ايران مدرنيته خلاصه مي شود و اين يعني ناگزير فرهنگ سرمايه داري و ليبرال دموكراسي غرب را در پيكره ملتي كه خود داراي فرهنگ غني ايراني اسلامي است تزريق كردن و آرام آرام مرگ تدريجي فرهنگ ايراني اسلامي را به نظاره نشستن! مجلس مرعوب امريكا از اساس وقت ندارد كه براي طبقات زجر كشيده و مستضعف تدبيري بينديشد، چرا كه در فرهنگ مدرنيته طبقات مستضعف، شهروند درجه سه هستند و ارزشي براي وقت گذاري ندارند، چرخ هاي توسعه بايد بچرخد هر چند استخوان هاي مردم مستضعف زير اين چرخ ها له شود. لذا قانون گذاري اين مجلس به سمت روغن كاري چرخ هاي توسعه غربي خواهد رفت و پا برهنگان كه ولي نعمتان انقلاب اند محلي از اعراب نخواهند داشت. و اين يعني همان اتفاقي كه امام خامنه اي ما را هشدار دادند " كه اگر راه امام را عمدا كنار بگذارند ملت سيلس خواهد خورد!" .

۳- مجلس مرعوب امريكا مجلسي تكنوكرات خواهد بود
تكنوكرات هاي فن سالار و روشنفكران غربگرا از ابتداي انقلاب تا به امروز در لايه هاي مختلف فرهنگي ، اقتصادي و سياسي نفوذ كرده اند ومعتقدند كه اگر زمان امير المومنين حاكم فارس زياد بن ابيه، تكنوكراتي خبره در عرصه سياست است امروز هم چه اشكالي دارد كه مديران ما قبل از تعهد داشته باشند. و راه نجات كشور را در تخصص مديران جستجو مي كنند يعني باز هم جنگ قديمي تخصص و تعهد را تكرار مي كنند و فراموش كرده اند كه ۴۰۰ سال از اسلام و ۳۷ سال از انقلاب گذشته و ما ديگر مدير متعهد متخصص كم نداريم! اما طراح اين موضوع نشان مي دهد كه جان مايه افكار برخي مسئولين فن سالاري است و مجلس فن سالار به وزير فن سالار راي خواهد داد و وزير تكنوكرات كشور را بدبخت خواهد كرد.
تكنوكرات ها در راستاي فعال كردن احزاب دولت ساخته تلاش كردند در حركت و مسير انقلاب زاويه ايجاد كنند تا آنجا كه عناصر آنها كه از ابتداي انقلاب داراي تفكر انقلابي نبودند در فتنه ۸۸ ميدان دارهاي اصلي فتنه بودند. و هم اكنون نيز در تلاشي پيچيده به دنبال آن هستند كه حزب دولت ساخته ديگري را فعال نمايند. مجلس مرعوب امريكا مجلسي است كه عناصر آن بيشتر دغدغه اربابان و حاميان خود كه از طبقه ثروت و قدرت هستند را خواهند داشت و دغدغه هاي مردم به محاق خواهد رفت.

۴- مجلس مرعوب امريكا شعار ما مي توانيم را فهم نمي كند
پيشرفت هاي چشم گير انقلاب اسلامي به گونه اي بوده كه دشمنان هم زمان به اعتراف گشوده اند اما متاسفانه جريان خود كم بين ملت را كم مي بيند و اين دستاوردها را ناچيز مي شمارد و همه پيشرفت را در جبه دشمن مي بيند. اينكه صنعت ما را آبگوشت معرفي مي كنند يا راكتور آب سنگين اراك را به همين بهانه در قلبش بتون تزريق مي كنند ويا توان موشكي و نظامي ما را به هيچ مي گيرند و دانش دستاورد سلول هاي بنيادي را باور نمي كنند و هزاران مصداق شاهد ديگر ... همه و همه نشان مي دهد اين تفكر اگر بر مجلس حاكم شود شعار ما مي توانيم را براي هميشه ذبح خواهد كرد.

۵- مجلس مرعوب امريكا بر عليه شوراي نگهبان شمشير خواهد كشيد
امريكا چند نهاد قانوني اين كشور را برنمي تابد از جمله " شوراي نگهبان " كه با استقامت نقشه هاي امريكا را نقش بر آب كرده اند. نهاد قانوني شوراي نگهبان به عنوان امين نظام اسلامي تلاش كرده تا درگاه هاي نفوذ را حتي المقدور ببندد گر چه نفاق پنهان تر از آن دست كه بتواند جلوي نفوذ آن را گرفت. اما به هر حال شوراي نگهبان به عنوان ضامن اسلاميت و جمهوريت نظام ناظر بر مجلس شوراي اسلامي است تا قوانين آن را با انطباق بر شرع و قانون اساسي بررسي نمايد. مجلس مرعوب امريكا كه شد، با شوراي نگهبان وارد يك تنش و تقابل جدي خواهد شد.

۶- مجلس مرعوب امريكا نامه جام زهر خواهد نوشت
مجلس ششم زماني كه امريكا عربده كشي مي كرد و پس از واقعه يازده سپتامبر جهان را به جنگ فرا مي خواند و همه كشورها حتي روسيه و چين حمايت خود را از امريكا اعلام كرد. مقام معظم رهبري با حفظ استقلال سياسي و اعلام موضع بي طرفي ضمن حفظ كشور درس بزرگي به همه آزادي خواهان داد وآن همراهي نكردن با نظام زورگوي سلطه گري چون امريكا. اما متاسفانه تعدادي از نمايندگان مجلس ششم طي نامه اي از رهبر انقلاب مي خواهند تا ضمن همراهي با امريكا به توان خودشان قبل از اشغال سرزمين ايران توسط امريكا در اين جنگ با امريكا همراهي كند.!!!

احمد راستينه
انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حسین
محشرررررره و بی نظیر بود این مقاله
خدا خیرشون بده

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۱۰

27 Dec 2019