۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۷۴۵۵

جهاددانشگاهي آماده برگزاري دوره‌هاي آموزشي مورد نياز دستگاه قضايي را دارد

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري گفت: جهاددانشگاهي آمادگي لازم جهت اجراي دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد نياز دستگاه قضايي استان و امور پژوهشي را دارد.
جهاددانشگاهي آماده برگزاري دوره‌هاي آموزشي مورد نياز دستگاه قضايي را دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، وحيدخليلي اردلي ضمن تشريح برنامه‌هاي جهاد دانشگاهي در حوزه‌هاي فرهنگي، آموزشي و پژوهش و فناوري خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهي به دليل برخورداري از طيف وسيع مخاطبان اهتمام جدي در برگزاري دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت و بلندمدت دارد.

خليلي با اشاره به فعاليت‌هاي پژوهشي اين سازمان در حوزه فناوري اطلاعات، راه‌اندازي سامانه انعکاس هوشمند اخبار (سها) براي اولين بار درکشور را يکي از اقدامات مهم جهاد دانشگاهي استان در اين حوزه عنوان کرد.

سيد عبدالله موسوي رئيس کل دادگستري استان آموزش‌های کوتاه‌مدت را عامل تحکيم بنيان خانواده‌ها و از عوامل تأثيرگذار در پيشگيري از جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي بيان کرد.

وي وضعيت اين استان را نسبت به ساير استان‌هاي کشور در زمينه طلاق مطلوب ارزيابي و بيان داشت: علي‌رغم وضعيت پائين استان در پديده طلاق لازم است نسبت به ارتقاء سطح آموزش مهارت‌هاي زندگي و تعليم حقوق فردي و اجتماعي به خانواده‌ها توجه ويژه‌اي داشته باشيم.

وي با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان برگزاري دوره‌هاي آموزشي در زمينه مهارت‌هاي زندگي و راه‌اندازي کلينيک‌هاي مشاوره در شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن و لردگان را از جمله فعاليت‌هاي اين نهاد برشمرد و اظهار داشت: در زمينه برگزاري کلاس‌هاي مذکور ۱۳ دستگاه از جمله دانشگاه‌ها و مراکز آموزشي با دادگستري استان همکاري و تعامل داشته و بيش از ۲هزار نفر در اين دوره‌ها شرکت نموده‌اند.

رئيس کل دادگستري در پايان ضمن بيان اين نکته که دوره‌هاي آموزشي دادگستري استان به صورت تخصصي، حقوقي، مديريتي و حفاظتي است از ابراز تمايل جهاد دانشگاهي استان جهت همکاري با دادگستري استقبال نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۴۲

1 Jan 2020