۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۷۴۵۳

انتخابات و انقلاب اسلامي پيوند معنادار با يکديگر دارد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان گفت:انتخابات و انقلاب اسلامي پيوند معنادار با يکديگر دارد و انتخابات موجب نشاط و شادابي اجتماعي مي‌شود و برگزاري هر انتخاباتي موج تازه‌اي در جامعه ايجاد مي‌کند.
انتخابات و انقلاب اسلامي پيوند معنادار با يکديگر دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه انتخابات و انقلاب اسلامي پيوند معنادار با يکديگر دارد، اظهار داشت: اولين انتخابات که بعد از انقلاب اسلامي که همان رفراندوم براي جمهوري اسلامي بود، مردم ايران نشان دادن که بينش و گزينش جديدي را در پيش گرفته‌اند، که با تمامي آنچه به عنوان انتخابات برگزار مي‌شده، متفاوت است.

رحيمي با بيان اينکه انتخابات بعد از انقلاب اسلامي از جايگاه ويژه‌اي برخوردار شده است، بيان داشت: انتخابات موجب نشاط و شادابي اجتماعي مي‌شود و برگزاري هر انتخاباتي موج تازه‌اي در جامعه ايجاد مي‌کند و اميدواري را در ميان افراد جامعه بالا مي‌برد.

وي بیان داشت: ديدگاه مقام معظم رهبري مشارکت در عرصه انتخابات و راي‌دهي فراتر از يک حق حقوقي و قانوني محض است که در دموکراسي‌هاي حزبي به آن تکيه مي‌شود، تلقي مي‌شود.

رحيمي با اشاره بر اينکه در آستانه برگزاري دو انتخابات مهم دهمين مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان هستيم، گفت: اين دو انتخابات از نوع فعاليت حاصل عملکرد براي مردم کمتر شناخته شده است و با توجه به حساسيت‌هاي موجود در فضاي داخلي و خارجي انقلاب اسلامي اهميت بسياري دارد.

وي با بيان اينکه با رقابت‌هاي سالم و حضور حداکثري مردم ايران پاي صندوق‌هاي راي مشت محکمي بار ديگر بر دهان دشمنان زده خواهد شد، تصريح کرد: مقام معظم رهبري فرمودند، حضور مردم در صحنه انتخابات يک کار الهي، سياسي و انقلابي است که مردم بايد آن را انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱ س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۰۹

27 Dec 2019