۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۲۷۴۵۲
تحليلگر مسائل سياسي؛

نماينده اصلح کسي است که درد و دل مردم را بفهمد

تحليلگر مسائل سياسي با بيان اينکه کاخ‌نشينيان درد مردم را نمي‌فهمند افزود:کسي نماينده اصلح است که صادق و آشنا با درد مردم باشد.
نماينده اصلح کسي است که درد و دل مردم را بفهمد
به گزارش جهانبین نیوز، جواد رئيسي تحليلگر در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با اين موضوع که کانديد اصلح کيست گفت: همانطوري که مقام معظم رهبري فرمودند کساني بايد وارد مجلس شوند که هم‌تراز با نظام اسلامي باشند امروز وظيفه اصلي ما انتخاب نماينده اصلح باتوجه به مشخصه‌هاي آن است و براي خلق حماسه ديگر بايد برترين‌ها انتخاب کنيم.

رئيسي با تاکيد بر ضرورت حضور مردم گسترده مردم در انتخابات ۷ اسفندماه، گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبري به دليل جايگاه مهم آن، حساس است و در کنار آن، مجلس شوراي اسلامي نيز به دليل اينکه رقم‌زننده سرنوشت سياسي، اجتماعي و اقتصادي کشور و ناظر بر قوه مجريه است، اهميت فراواني دارد.

وي بااشاره به اينکه حضور بر سر صندوق‌هاي رأي لازم و ضروري است، خاطرنشان کرد: حتي يک رأي بيشتر اهميت فوق‌العاده‌اي در سرنوشت مردم دارد، بنابراين، همه بايد در انتخابات شرکت کنند.

رئيسي با اشاره به ويژگي‌هاي کانديداهاي شاخص و اصلح در انتخابات گفت: اعتقاد به نظام و قانون اساسي، متعهد بودن و دلسوزي، صادق، آشنا با درد و دل مردم، محروميت کشيده و معتقد با اسلام ناب محمدي، ولايت‌مداري و حضور در خط امام و رهبري، کفايت سياسي و اخلاقي، روحيه مردمي و استکبارستيزي و عدم توجه به لبخند دشمنان از جمله ويژگي‌هاي يک نماينده اصلح است که مردم مي‌بايست از روي اين شاخصه‌ها نماينده اصلح را انتخاب کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۹:۴۲

10 Feb 2020