۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۷۴۴۸
باحضور مسئولين شهرستاني؛

برترين‌هاي حلقه‌هاي صالحين اردل تجليل مي‌شوند

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:نخستين جشنواره تجليل از برترين‎هاي شجره طيبه صالحين سپاه اين شهرستان فردا 29 بهمن با حضور مسئولين شهرستاني برگزار مي‌شود.
برترين‌هاي حلقه‌هاي صالحين اردل تجليل مي‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، حسين خسروي مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: نخستين جشنواره تجليل از برترين‎هاي شجره طيبه صالحين فردا راس ساعت ۸:۳۰ با حضور مسئولين شهرستاني و بسيجيان در سالن ۹ دي سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزار می‌شود.

خسروي با بيان اينکه در حال حاضر در شهرستان اردل ۱۰۰ حلقه صالحين فعال مي‌باشند، طبق سرکشي‌هاي و بازرسي‌هاي صورت گرفته ۱۵ حلقه صالحين بهترين برنامه‌هاي فرهنگي، ورزشي و... را داشته که در اين جشنواره از اين ۱۵ حلقه برتر تجليل به عمل مي‌آيد.

وي بيان کرد: رقابت بسيجيان و ارکان شجره طيبه صالحين و همچنين شناسايي و معرفي به منظور الگوگيري در ساير رده‌ها و جمع‌آوري و انتشار مستندات و خلاقيت موثر در شجره طيبه صالحين از اهداف اين جشنواره به شمار مي‌رود.

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: هدف شجره طيبه صالحين تربيت نيروهاي هم‌تراز با انقلاب است و در شجره طيبه صالحين به فرموده مقام معظم رهبري بايد کارهاي زيادي صورت پذيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۲۲

6 Feb 2020