۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۲۷۴۴۰
توسط خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری:

برگزاری دوره آموزشی اصول تشریفات خبرنگاری

کارگاه یک روزه اصول تشریفات خبرنگاری در شهرکرد به همت خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی اصول تشریفات خبرنگاری
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، طهمورث فتاحی رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دوره آموزشی اصول تشریفات خبرنگاری که با همت خانه مطبوعات و خبرنگاران استان برگزار شد با استقبال عظیم خبرنگاران مواجه شد.
وی آموزش خبرنگاران نسل جوان را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: دوره‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های حرفه‌ای و توانمندسازی خبرنگاران استان برگزار شد.

فتاحی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات و خبرنگاران استان تاکنون دوره‌های آموزشی متعددی را برگزار نموده است عنوان کرد: دوره آموزشی تیترنویسی، لیدنویسی، سواد رسانه‌ای، اصول تشریفات خبرنگاری، عکاسی، روزنامه‌نگاری، صفحه‌بندی و... از جمله دوره‌هایی بوده که طی دو سال اخیر برگزار شده است.

وی پیگیری مسائل و مشکلات صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه را از وظایف خانه مطبوعات دانست و گفت: در صورتی که خبرنگاران اعلام نیاز دررابطه با دوره‌های آموزشی کنند در حد توان برای آن‌ها این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

فتاحی افزود: باتوجه به امکانات و توانمندی‌های استان خانه مطبوعات سعی دارد از ظرفیت‌های داخل و خارج از استان جهت آموزش استفاده کند.

وی یادآور شد: برنامه‌های ورزشی و اقتصادی ازدیگر مواردی است که در دستور کار خود قرار داده‌ایم که در اسرع وقت به اطلاع خبرنگاران استان خواهد رسید.

لازم به ذکر است در این دوره خبرنگاران از اصول دیپلماتیک و تشریفات سازمان آگاهی پیدا کردند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۲:۲۷

16 Jan 2020