۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۷۴۳۵

چهارمحال و بختیاری، استان برگزیده در زمینه ارزیابی صنایع سبز شد

در هفدهمین همایش ملی صنعت سبز با حضور معاون اول رییس جمهور، از شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری بعنوان مدیر کل برتر تقدیر به عمل آمد.
چهارمحال و بختیاری، استان برگزیده در زمینه ارزیابی صنایع سبز شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، در هفدهمین همایش ملی صنعت سبز واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور معرفی و از برترینها تقدیر شد. در این همایش از ۳۴ واحد صنعتی و خدماتی سبز، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولین ستادی حفاظت محیط زیست و نماینده سازمان ملل متحد و سازمان همکاری بین الملی آلمان تقدیرشد.

۲۰ شرکت صنعتی از میان ۲۸۸ شرکت صنعتی و ۱۴ شرکت از بین ۹۶ شرکت خدماتی به مرحله نهایی ارزیابی صنایع سبز در کشور رسیدند و درنهایت ۳۴ واحد، افتخار کسب عنوان واحد سبز صنعتی و خدماتی را به دست آوردند.

در این همایش ملی که در تهران برگزار شده بود، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری بعنوان مدیر کل برتر معرفی و از دست معاون اول رییس جمهور لوح تقدیر دریافت کرد.

شهرام احمدی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده در خصوص انتخاب صنایع سبز توسط دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست بعنوان مسئول کمیته بررسی شاخص ها، استان چهارمحال و بختياري در زمینه ی ارزیابی صنایع سبز، موفق به کسب رتبه برتر در بین استان های کشور شد.

گفتني است: در همایش ملی امسال ۴۸۴ واحد صنعتی و خدماتی ثبت نام کرده‌اند كه امتیازات برای واحدهای صنعتی، عدد ۱۰۰ در نظر گرفته شده كه واحدهاي صنعتي حداقل امتياز۷۰ را بايد كسب كنند.

پارامترهایی همچون مدیریت پسماند، خود اظهاری و پایش،‌ هوای پاک، عدم آلایندگی، تجهیز سیستم‌های نشان دهنده آلایندگی از جمله مواردی است که واحدهای صنعتی و خدماتی می‌توانند امتیازات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام1022ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۸:۳۵

3 Mar 2020