۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۲۷۴۲۷
فرماندار بروجن در گفتگو با کلار؛

حضور مردم در انتخابات ضامن بقاء نظام و انقلاب خواهد بود

فرماندار بروجن با بيان اين که حضور و مشارکت مردم در انتخابات ضامن بقاء نظام و انقلاب خواهد بود، گفت: اخلاق اسلامي، حفظ وحدت و دامن نزدن به مسائل قوميتي و تفرقه انگيز بايد در اولويت برنامه ريزي كانديداهاي نمايندگي مجلس باشد.
حضور مردم در انتخابات ضامن بقاء نظام و انقلاب خواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز، سيد سيف ا... فياضي در گفتگو با کلار، اظهار اشت: انتخابات به عنوان يک وظيف شرعي و ديني بنا بر فرمايشات مقام معظم رهبري يک تکليف الهي است.

فياضي با اشاره به اين که انتخاباتي که در طول دوران انقلاب اسلامي با حضور مردم برگزار شده اقتدار نظام را به همراه داشته است، افزود: به عنوان يک تکليف ديني و وظيفه ملي بر همه واجب است در عرصه انتخابات با همه توان وارد شويم و صحنه گردان انتخابات شويم.

وي با بيان اين که حضور و مشارکت مردم در انتخابات ضامن بقاء نظام و انقلاب خواهد بود، افزود: کانديداهايي که در عرصه انتخابات حضور پيدا کرده اند براساس فرمايشات مقام معظم رهبري توانمندي هاي خود را به اطلاع مردم برسانند و از مطرح کردن مسائل تفرقه انگيز بين مردم پرهيز کنند.

فياضي ضمن بيان اين که نامزدها بايد مردم را در جهت فعاليت، حضور و مشارکت تشويق کنند، ادامه داد: اخلاق اسلامي، حفظ وحدت و دامن نزدن به مسائل قوميتي و تفرقه انگيز بايد در اولويت برنامه ريزي كانديداهاي نمايندگي مجلس باشد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: بنا بر فرمايشات مقام معظم رهبري و امام راحل(ره) انتخابات در انحصار کسي نيست و مردم سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

فياضي همچنين نسبت به تبليغات، جلسات و سخنراني ها در خصوص عدم تخريب رقبا تذكر داد و گفت: در جلسات به دستاوردهاي نظام و انقلاب و به بيان توانمندي ها پرداخته شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۴۰

2 Feb 2020