۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۷۴۲۶
پیام مشترک مسئولان سپاه قمربنی هاشم(ع):

تقدیر از حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲بهمن قدردانی کردند.
تقدیر از حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در پیام مشترک سردار رضا محمدسلیمانی و حجت الاسلام کریم سرافراز، آمده است: در دهه چهارم انقلاب اسلامی، بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم قهرمان و سلحشور استان چهارمحال و بختیاری حماسه ای ماندگار و معنادار در لبیک به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) رقم زدند.

این پیام می افزاید: حماسه عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر پایبندی امت به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را اثبات و تداوم راه نورانی معمار کبیر انقلاب و شهیدان گرانقدر میهن اسلامی را متبلور ساخت.

در ادامه این پیام آمده است: بعد از گذشت ۳۷سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی امسال نیز باشکوه تر از هرسال دیگری در هر کوی وبرزن برگزار شد و دشمنان انقلاب و معاندین و مستکبرین و در رأس آنها شیطان بزرگ را به حیرت واداشت.

این پیام تصریح دارد: بی شک حماسه بی نظیری دیگری در هفتم اسفند با حضور حداکثری این ملت فهیم در پای صندوق های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خلق خواهد شد تا دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که ایرانیان مسلمان صاحب اصلی این انقلاب هستند و دل در گرو ولایت دارند.

در این پیام تأکید شده است: به پاس این بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی، به ویژه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، سر به سجده می ساییم و با شکرگذاری به درگاه حضرت احدیت، از مسئولان و دولتمردان می خواهیم به پاس این نعمت حضور به هنگام، حداکثری و هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیش از پیش بستر استفاده ازتوانمندی های داخلی را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی و درون زا بکار گیرند.

در پایان این پیام، از حضور معنادار، پرشور، دشمن شکن و با شکوه ملت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه و همه کسانی که در آفرینش این حماسه بی نظیر و امنیت و پوشش رسانه ای آن نقش داشتند قدردانی شده است.

سرتیپ ۲ پاسدار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام
کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۵:۰۶

9 Jan 2020