۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۲۷۴۰۱
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

مسیردهی به شرکت‌های نوبنیان کمک شایانی به صنعت و جامعه می‌کند

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: مسیردهی به شرکت‌های نوبنیان می‌تواند کمک شایانی به صنعت و جامعه کند و باید با بهره‌برداری از این شرکت‌ها راه را برای توسعه جامعه باز کرد.
مسیردهی به شرکت‌های نوبنیان کمک شایانی به صنعت و جامعه می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا نیازهای کشور را از طریق حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌های متخصصان کشور و حمایت از شرکت‌های نوپا و ساماندهی این شرکت‌ها برطرف سازیم.

وی با بیان اینکه مسیردهی به شرکت‌های نوبنیان می‌تواند کمک شایانی به صنعت و جامعه کند افزود: باید با بهره‌برداری از این شرکت‌ها راه را برای توسعه جامعه باز کرد.

پیرعلی با اشاره به اینکه سنتی بودن تولید، کم‌بازده بودن آن، عدم توان رقابت‌های تولیدی با کالاهای مشابه خارجی، دور بودن از محیط‌های دانشگاهی و نبود جایگاه دانش و پیشرفت‌های علمی در ارتباط با تولید در کشور یکی از مشکلات جدی کشور در ساختار تولید که با آن مواجه هستیم ادامه داد: از گذشته بحث ارتباط صنعت و دانشگاه مطرح شده است اما اینکه اینکه ما تا چه حدی ما توانسته‌ایم در این راستا موفقیت کسب کنیم و اینکه آیا در این زمینه راه‌گشای مشکلات استان و کشور بوده‌ایم موضوعی است که باید پیگیری شود.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های پارک‌های علم و فناوری می‌توان نقصی که در ارتباط صنعت و دانشگاه دیده می‌شود را رفع کرد و به این ترتیب محصولات تولیدی کشور را به مرحله تجاری‌سازی رساند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۴:۵۳

26 Dec 2019