۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۷۳۹۷
امام جمعه کوهرنگ:

امروزه حضور بسيج برجسته‌تر از دوران هشت ساله دفاع مقدس است

امام جمعه کوهرنگ گفت: امروزه حضور بسيج برجسته‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس بوده و فراهم کردن امنيت، پيشرفت و آباداني و مقابله در برابر تهاجمات دشمن از وظايف اصلي بسيج بوده است.
امروزه حضور بسيج برجسته‌تر از دوران هشت ساله دفاع مقدس است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر؛ به منظور ارائه راهکارهاي تحقق اقتصاد مقاومتي شهرستان کوهرنگ، همايش هم‌‌انديشي دومين مجمع بسيج عالي اقشار اين شهرستان در سالن جلسات اردوگاه امام خميني (ره) کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ کرم نظري سرمازه فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در اين مراسم ضمن خوش آمدگويي به شرکت‌کنندگان گفت: اقتصاد مقاومتي که خواست و مورد تاکيد هميشگي رهبر معظم انقلاب است، نبايد بر روي کاغذها بماند.

وي افزود: مسئولان بايد با استفاده از طرح‌ها وانديشه نخبگان بسيجي، آن را جامه عمل بپوشانند.
 
 امام جمعه شهرستان کوهرنگ در اين جلسه که با حضور اقشار مختلف بسيجي ترتيب يافت، بیان داشت: همه اقشار مختلف مردم به فرمان حضرت امام راحل ره بسيج شده و در تمامي عرصه‌هاي انقلاب حاضر شدند و با تلاش اين دلاورمردان پرچم ايران اسلامي در قله‌هاي پيشرفت و اقتدار به اهتزاز در آمد.
 
دبير مجمع عالي بسيج شهرستان کوهرنگ در بخش ديگري از سخنان خود نسبت به صرفه‌جويي و قناعت تاکيد کرد و گفت: ثمره قناعت عزت و سربلندي بوده و آدم را به سعادت ابدي نزديک مي‌کند.
 
حجت‌الاسلام طباطبايي گفت: اگر بناست انقلاب و نظام اسلامي از تهاجم دشمن مصون باشد، کشوري آزاد و مستقل داشته باشيم و در جهت امنيت ملي و توسعه فرهنگي و اقتصادي برنامه‌ريزي کنيم و جامعه را به سرافرازي و عزت برسانيم بايد فرهنگ و مجموعه‌اي از باورها و بايدها و نبايدهاي بسيجي را ريشه‌دار سازيم تا بتوانيم  زمينه‌هاي رشد و ترقي را فراهم سازيم.
 
امام جمعه کوهرنگ اضافه کرد: امروزه حضور بسيج برجسته‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس بوده و فراهم کردن امنيت، پيشرفت و آباداني و مقابله در برابر تهاجمات دشمن از وظايف اصلي بسيج بوده است.
 
طباطبايي در رابطه با فلسفه شک‌گيري مجمع عالي بسيج بيان کرد: فرصت‌ها، آسيب‌ها و تهديدات در شرايط مختلف فرهنگي و اجتماعي و توسعه فرهنگي بسيجي و همچنين تحقق منويات رهبري در موضوعاتي چون سبک زندگي اسلامي، اقتصاد مقاومتي و کاهش مصرف انرژي و... از جمله انگيزه‌هاي تشکيل مجمع عالي بسيج است.
 
وي افزود: تا هراندازه که بتوانيم بيشتر از عقبه فکري و حمايت‌هاي مردمي در کارها برخوردار شويم به همان ميزان نيز در اجراي طرح‌ها نقش مردم افزايش خواهد يافت.
 
در ابتداي مراسم سهراب يوسفي دبير مجمع عالي بسيج شهرستان کوهرنگ نيز در رابطه با بسيج و نقش برجسته بسيج بياناتي را ايراد نمود و یادآور شد: بايد به سمت ايجاد مديريت‌هاي مردم‌پايه در سطح بسيج و جامعه حرکت کنيم تا مردم احساس کنند که مديريت‌ها متعلق به خود آنها است و بر همين اساس بسيج شبانه‌روز در تمامي عرصه خدمات‌رساني کرده و در انجام امورات کوتاهي نخواهد کرد.

در پايان اين مراسم بيانيه‌اي با موضوع نفوذ قرائت شد.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۰:۱۲

3 Jan 2020