۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۷۳۴۷
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری:

ملت سرافراز ايران با حضور پرشکوهشان در راهپيمايي 22 بهمن خاري را در چشم دشمنان فرو کردند

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري گفت:مردم با حضور باشکوه خود در راهپيمايي 22 وفاداري خود را به انقلاب اسلامي ثابت کردند و با اين حرکت خودجوش خاري در چشم دشمنان فرو کردند.
ملت سرافراز ايران با حضور پرشکوهشان در راهپيمايي 22 بهمن خاري را در چشم دشمنان فرو کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيامک سليماني معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم ۲۲ بهمن که به حضوربا شکوه مردم ولاتمدار اردل برگزار شد با بيان دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي و تقدير از حضور بي نظير مردم در راهپيمايي گفت: امروز روز تجلي حضور و شعور، روز اتحاد ملت و تعيين سرنوشت، روز حاكم شدن اراده ايران و ايراني و روز احياي كرامت انساني و ايراني است.

سليماني اظهارکرد: امروز ايران اسلامي با هدايت و زعامت حكيمانه مقام معظم رهبري به گونه اي ظهور و بروز يافته كه از يكسو مناسبات و معادلات قدرتهاي جهاني را به هم ريخته و از سوي ديگر الهام بخش حركت نوين بيداري اسلامي در منطقه شده است.

وي افزود: ملت ايران وحدت و پيروي از منويات و فرامين رهبري را رمز پيروزي هاي خود دانسته و تا آخرين قطره خون پشتيبان ولايت فقيه بوده و آماده مقابله با هر تهديد خارجي است.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري با قدرداني از حضور گسترده و بي نظير مردم شهرستان اردل در راهپيمايي امروز ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپيمايي ۲۲ وفاداري خود را به انقلاب اسلامي ثابت کردند و با اين حرکت خودجوش خاري در چشم دشمنان فرو کردندو انشا الله با تداوم اين حضور و مشاركت در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان در هفتم اسفند ماه امسال دشمنان ايران اسلامي را بيش از پيش مأيوس ونااميد خواهند كرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۳۷

28 Dec 2019