کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری:

ملت سرافراز ايران با حضور پرشکوهشان در راهپيمايي 22 بهمن خاري را در چشم دشمنان فرو کردند

22 بهمن 1394 ساعت 12:24

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري گفت:مردم با حضور باشکوه خود در راهپيمايي 22 وفاداري خود را به انقلاب اسلامي ثابت کردند و با اين حرکت خودجوش خاري در چشم دشمنان فرو کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيامک سليماني معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم ۲۲ بهمن که به حضوربا شکوه مردم ولاتمدار اردل برگزار شد با بيان دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي و تقدير از حضور بي نظير مردم در راهپيمايي گفت: امروز روز تجلي حضور و شعور، روز اتحاد ملت و تعيين سرنوشت، روز حاكم شدن اراده ايران و ايراني و روز احياي كرامت انساني و ايراني است.

سليماني اظهارکرد: امروز ايران اسلامي با هدايت و زعامت حكيمانه مقام معظم رهبري به گونه اي ظهور و بروز يافته كه از يكسو مناسبات و معادلات قدرتهاي جهاني را به هم ريخته و از سوي ديگر الهام بخش حركت نوين بيداري اسلامي در منطقه شده است.

وي افزود: ملت ايران وحدت و پيروي از منويات و فرامين رهبري را رمز پيروزي هاي خود دانسته و تا آخرين قطره خون پشتيبان ولايت فقيه بوده و آماده مقابله با هر تهديد خارجي است.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري با قدرداني از حضور گسترده و بي نظير مردم شهرستان اردل در راهپيمايي امروز ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپيمايي ۲۲ وفاداري خود را به انقلاب اسلامي ثابت کردند و با اين حرکت خودجوش خاري در چشم دشمنان فرو کردندو انشا الله با تداوم اين حضور و مشاركت در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان در هفتم اسفند ماه امسال دشمنان ايران اسلامي را بيش از پيش مأيوس ونااميد خواهند كرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27347

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27347/ملت-سرافراز-ايران-حضور-پرشکوهشان-راهپيمايي-22-بهمن-خاري-چشم-دشمنان-فرو-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir