۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۲۷۳۱۲
نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام چهارمحال و بختياري

حضور پرشور در راهپيمايي 22بهمن مشت محکمي بردهان دشمنان و ياوه گويان است/ حضور درانتخابات 7 اسفند يک وظيفه عمومي است

حجت الاسلام سرافراز، نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام چهارمحال و بختياري، حضور پر شور در راهپيمايي 22 بهمن را مشت محکم ديگري به دهان دشمنان و ياوه گويان دانست و گفت: انقلاب اسلامي بزرگترين تحول در عصرحاضر است و امام خميني(ره) ايمان مردم را شکوفا کرد.
حضور پرشور در راهپيمايي 22بهمن مشت محکمي بردهان دشمنان و ياوه گويان است/ حضور درانتخابات 7 اسفند يک وظيفه عمومي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام و المسلمين کريم سرافراز، عصر امروز (20بهمن) در همايش امر به معروف و نهي از منکر و در جمع روحانيون، فرماندهان پايگاه ها و هيئت امناي مساجد شهرستان لردگان، که به همت و فرهنگي و حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان برگزار شد گفت: در عصر غيبت امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف هيچ پديده اي به عظمت انقلاب شکوهمند اسلامي به وجود نيامد به طوري که انقلاب اسلامي ايران، بزرگترين تحول در عصر حاضر به شمار مي رود.

وي افزود: انقلاب اسلامي حادثه اي در عصرحاضربود که با ايجاد اين حادثه تمام معادلات جهاني تغيير پيدا کرد و لذا يک روش جديد و مدرن حکومتي از نظام انقلاب اسلامي و مردم سالاري ديني در پرتو حکومت ولايي شکل گرفت و به جهان صادر شد.

نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام چهارمحال وبختياري انقلاب اسلامي ايران را از بزرگترين و مهمترين حرکت هاي تاريخي عنوان و تصريح کرد: اين انقلاب ريشه در اعتقادات، دين و مذهب مردم داشت.
اين مقام مسئول با بيان اينکه در قرن هاي اخير انقلاب هاي زيادي دردنيا صورت گرفت افزود: دربين همه انقلاب ها، انقلاب اسلامي ايران داراي امتيازات و ويژگي هاي ويژه اي است.
 
وي يادآور شد: امام خميني(ره) در خصوص ويژگي هاي انقلاب اسلامي فرمودند: شک نبايد کرد که انقلاب اسلامي ايران از همه انقلاب ها جدا است.

حجت الاسلام و المسلمين سرافراز تفاوت انقلاب اسلامي ايران را در پيدايش، کيفيت مبارزه و انگيزه قيام و انقلاب عنوان کرد.
سرافراز، به انقلاب هاي کبير فرانسه و روسيه در مقايسه با انقلاب اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: انقلاب هاي ديگر در جهان انقلاب هاي صنفي بودند اما انقلاب اسلامي ايران، انقلابي مردمي، ناب، خالص و برگرفته از متن مردم بود.
 
به گفته وي، انقلاب فرانسه يک انقلاب صرفاً سياسي و انقلاب روسيه انقلابي اقتصادي بود اما انقلاب اسلامي ايران انقلابي خدا محور، فرهنگي، معنوي، ديني و مذهبي بود که ريشه در اعتقادات، مذهب و دين مردم داشت.
 
حجت الاسلام و المسلمين سرافراز در ادامه رهبري را مهمترين تفاوت هاي ديگر انقلاب ها با انقلاب اسلامي عنوان کرد و گفت: رهبري امام خميني(ره) بعد از پيامبر (صلّي الله عليه و آله و سلّم) و ائمه معصومين قرار دارد.
وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري درخصوص شخصيت امام(ره) مي فرمايند: باور به خدا، باور به مردم و باور به خود سه خصوصيتي است که به امام(ره) قاطعيت، شجاعت و استقامت داد.
سرافراز افزود: الحمدالله به ياري خداوند متعال کشوري که در قبل از جنگ، حتي سيم خاردار نداشت، امروز به ياري خداوند بعد از 37 سال مي بينيم که به پيشرفت هاي علمي و فناوري هسته اي دست پيدا کرده ايم و در اوج قله هاي بزرگ نظامي قرار گرفته ايم .

وي افزود: انقلاب ما به دنيا ثابت شد ه است، امروز مرزهاي جغرافياي جمهوري اسلامي ايران فکه، شلمچه، حاج عمران نيست، امروز مرزهاي جغرافياي جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي ايران هرجاي است که به مظلوم ظلم شده است. امروز مرز جغرافياي انقلاب اسلامي آمريکاي لاتين است .
مي بينيم که در کشور نيجريه صد شيعه وجود نداشت ولي امروز به برکت نظام جمهوري اسلامي ايران و به نفس قدسي امام راحل عزيز امروز در نيجريه بيش از  ده ميليون شيعه پيدا مي شود .

وي در خصوص مسئله ي هسته اي و برجام گفت: آمريکا در مسئله ي هسته ي فقط دنبال مسئله هسته‌ي با ايران نيست و حضرت امام خامنه اي بارها و بارها اين را متذکر شده اند و بيش از هفتاد بار در فرمايشاتشان اشاره داشتند و از اوايل امسال تا کنون هشدار مي دهند به مسئله نفوذ آمريکا. دشمن به فرموده مقام معظم رهبري دشمني است که آن را از در بيرون مي کنيم و مي خواهد از پنجره نفود کند و قطعاً آمريکايي ها مي خواهند فراتر از هسته اي در ايران نفوذ پيدا کنند .

سرافراز افزود: به همين جهت لازم است در جهت استحکام مجلس شوراي خبرگان و مجلس شوراي اسلامي تلاش و همت خود را مضاعف نماييم .
وي گفت: در مجلس خبرگان رهبري هر چه از افراد نخبه و کارآمدتري استفاده شود پشتيبان بهتري است براي ولايت فقيه و رهبري که اساس جمهوري اسلامي است .

سرافراز، مستکبران در اين37 سال اخير چشم طمع به جايگاه ولايت فقيه و رهبري دوختند و مي خواهند با تضعيف  مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري نظام جمهوري اسلامي ايران را تضعيف نمايند .
وي افزود: متاسفانه اين مسئله ي شوراي رهبري که توسط آقاي رفسنجاني مطرح شد شرعاً، قانوناً و اساساً بي معنا و بيهوده است . چون در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مسئله اي به نام مسئله شوراي رهبري وجود ندارد، وقتي که در قانون جمهوري اسلامي اصل و مکملي به نام شوراي رهبري وجود ندارد خلاف قانون است که بخواهند آن را مطرح کنند.

وي به سخنان حضرت امام راحل اشاره داشت و گفت: حضرت امام خميني (ره) در خصوص شوراي نگهبان مي فرمايند : "من به اين آقايان هشدار مي‏‌دهم که تضعيف و توهين به فقهاي شوراي نگهبان امري خطرناک براي کشور و اسلام است".

وي به شاخصه ها و ملاک هاي انتخاب فرد اصلح  اشاره داشت و گفت: افرادي را که ولايت مدارترين، قانون مندترين، عادل ترين، متدين ترين، امانت دار ترين، خدمتگذار ترين، و مومن تيرن فردي را انتخاب کنيد که بتواند پشتيبان ولايت فقيه و نظام جمهوري اسلامي باشد .
سرافراز به تعصبات غلط اشاره داشت و گفت: مبادا در بحث انتخابات تعصبات قومي و قبيله اي ملاک انتخاب فرد اصلح باشد .

اين مقام مسئول گفت: ما در مقابل رأيي که به صندوق مي اندازيم مسئوليت و تکلييف شرعي و قانوني داريم.

وي با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري افزود: در انتخابات بايد به کسي راي دهيم که سبب تقويت جايگاه رهبري و نظام اسلامي شود و  دشمنان مي خواهند در مجلس خبرگان رهبري افرادي راه پيدا کنند که نسبت به ولايت زاويه داشته باشند.

نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام چهارمحال و بختياري در پايان، بر حضور پرشور در راهپيمايي روز 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه  تاکيد و بيان داشت: حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن و حضور در انتخابات هفتم اسفند ماه موجب تقويت پايه هاي انقلاب اسلامي مي شود که ضرورت دارد حضور شايسته اي در اين روز ها داشته باشيم و به دشمنان ثابت کنيم که پشت نظام و ولايت فقيه هستيم.

انتهاي خبر1020ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۰:۳۴

28 Dec 2019