۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۲۷۲۱۳
در پنجمين روز از دهه مبارک فجر

يادواره دو شهيد والامقام روستاي قلعه درويش برگزار شد

با حضورخانواده هاي معظم شهدا،مردم با بصيرت و ولايتمدار وجمعي از مسئولين شهرستان اردل يادواره دو شهيد والا مقام روستای قلعه درويش در محل مسجد حضرت ابالفضل(ع)اين روستا برگزار شد.
يادواره دو شهيد والامقام روستاي قلعه درويش برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازهفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در اين آئين معنوي که در پنجمين روز از دهه مبارک فجر و با حضور پر شکوه مردم و مسئولين شهرستان برگزار شد گفت:شهداي اين روستا همانند ساير شهداي والامقام کشورمان با عزت و سرافرازي و با لبيک به فرمان بنيانگذار کبير انقلاب در راستاي پاسداشت از آرمان هاي عالي انقلاب و رهبري ، خونشان را فداي اسلام کردند.


سلمان پور با اشاره به اخلاص و ايمان کامل جوانان شهيد جنگ تحميلي ، افزود: توطئه هاي دشمنان اسلام بعد از انقلاب اسلامي در نهايت باعث آغاز جنگ تحميلي عليه کشور نوپاي ايران شد ولي آنچه که در اين ميان سربلندي و پيروزي را براي ملت ايران به ارمغان آورد همان اخلاص و روحيه شهادت طلبي جوانان اين مرز و بوم بود.

وي اضافه کرد: انقلاب اسلامي ايران نشات گرفته از دنياي شرق و غرب نبوده و نيست بلکه اين انقلاب يک انقلاب الهي و اسلامي بود و به همين جهت ماندگاري و زنده بودنش را در تمام طول تاريخ شاهد خواهيم بود.


سلمان پور با اشاره به صبر و فداکاري خانواده هاي شهدا ، ادامه داد: در دوران جنگ تحميلي خانواده هايي بودند که تمامي فرزندان نوجوان و جوان خود را داوطلبانه و با افتخار به جبهه هاي حق عليه باطل فرستادند و آنها نيز به جهت تربيت يافتن درست در دامان خانواده و همچنين در مکتب امام خميني (ع) با عشق و علاقه وافر به ميهن پاک شان به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

امام جمعه شهر اردل قدرت و عظمت ملت و دولت اسلامي ايران را در تمامي عرصه هاي جهاني مثال زدني و غير قابل انکار ذکر کرد و گفت: از زمان انقلاب تاکنون هر افتخار و پيشرفتي که در ابعاد مختلف نصيب کشورمان شده مديون خون پاک شهدا هستيم زيرا آنها درس آزادگي و مقاومت را به نسل هاي بعد از خودشان آموختند و امروز بوسيله خون آن عزيزان سفرکرده ، نام عظيم انقلاب اسلامي ايران در اقصي نقاط جهان طنين انداز شده است.


وي برگزاري يادواره هاي شهدا را فرصتي براي به يادآوردن آن حماسه ها و دلاورمردي ها خواند و بيان کرد: رشادت هاي جانبازان ، آزادگان و ايثارگران و در نهايت جان فشاني ها و ايستادگي هاي شهدا و خانواده هايشان نبايد از ذهن مردم بيدار انقلاب اسلامي ايران پاک شود.

اين آئين معنوي با نام و ياد شهيدان محمد علي سلطاني ، نوذر عالی پور شهيدان والا مقام روستاي قلعه درويش از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

مداحي و شعرخواني در وصف شهداي گلگون کفن نظام جمهوري اسلامي از ديگر بخش هاي اين آئين معنوي بود.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۷:۲۷

6 Jan 2020