۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۲۷۲۱۰

راهپيمايي 22 بهمن ماه نماد مشارکت بي نظير مردم است

امام جمعه شهر سامان گفت: راهپيمايي 22 بهمن ماه نماد مشارکت بي نظير مردم است.
راهپيمايي 22 بهمن ماه نماد مشارکت بي نظير مردم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي و تبريک ايام الله دهه فجر ، اظهار داشت: جايگاه خود را در روز قيامت با توجه به تقوا خود بايد جستجو کرد و ريشه گناهان با تقوا الهي از بين مي رود و نتيجه از بين رفتن گناهان و افزايش تقوا يقين است.

ملک پور افزود: زماني که گناهان از بين مي رود يقين در انسان حاصل مي شود و بعد از يقين انسان به کمال خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه نماد مشارکت بي نظير مردم است، اذعان داشت: مردم با شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه به دشمن مي گويند که ما امده ايم که انقلاب استمرار پيدا کند و رهرو راه رهبري و لايت هستيم.

ملک پور با اشاره بر اينکه دشمنان اعتراف کردن با توجه به ده ها توطئه اي که بر عليه جمهوري اسلامي شده اگر هر نظامي به غير از جمهوري اسلامي بود تاکنون نظام سياسي اش ساقط مي شد، بيان داشت: با توجه به تحريم ها و فتنه هاي متفاوت در دهه مختلف اين نظام و انقلاب همیشه پيشرفت داشته است.

وي با بيان اينکه اين پيروزي ها و ادامه انقلاب در راستاي اراده الهي است، تصريح کرد: وحدت کلمه رمز ماندگاري انقلاب اسلامي است.

ملک پور با اشاره بر اينکه هدف اصلي دشمن در حال حاضر از بين بردن فکر و انديشه انقلابي در جامعه است، بيان داشت: در حالي که ما ۳۸ سال پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي گيريم که انتخابات حساس را پيش رو داريم که بايد در ميدان انتخابات که يک ميدان حساس است پرشور باشيم.

وي با بيان اينکه امريکا چشم طمع به انتخابات دوخته است و مي خواهد از اين طريق به اهداف خود دست يابد ، بيان داشت: عناصر انقلابي را تضعيف و از عناصر انقلاب و روحيه انقلابي را از جامعه دور کند.

ملک پور دشمن در صدد اين است که در انتخابات و صندوق هاي راي روحيه انقلابي و حزب اللهي وجود نداشته باشد ، تصريح کرد: براي تضمين انقلاي بايد در راهپيمايي ۲۲ بهمن ما و ۷ اسفند پر شور شرکت کنيم، ودر انتخابات و ۲۲ بهمن ماه حرکتي درست بر ضد درخواست دشمن انجام دهيم و بر دهان دشمن مشت محکمي با حوضر خود بکوبيم.


امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه در اين مدت هجمه ها به سمت شوراي نگهبان از سوي حزب ها، گروه ها و ... زياد بوده است، اذعان داشت: شوراي نگهبان با توجه به قانون در راستاي تاييد صلاحيت افراد تصميم گيري کرده است و هيات اجرايي نبايد افرادي که گمنام بودن و سابقه اي نداشتن ، يا داراي محکوميت قضايي و ... بودن را تاييد مي کرد که در حال حاضر براي شوراي نگهبان درسر ساز باشد و اين هيات اجرايي بود که تخلف انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با اشاره بر اينکه اين افراد براي تاييد صلاحيت شدن نيامده بودن بلکه آمده بودن براي مطرح کردن خود و فشار را بر روي شوراي نگهبان زياد کنند، تصريح کرد: اين افراد با غرض ثبت نام کرده بودند و به دنبال درگيري و دوقطبي کردن در جامعه هستند .

وي با بيان اينکه مردم از افراد بي قانون متنفر هستند ، بيان داشت: خود را منزوي نکنيم چرا که ملاک قانون است نه صلاحيت افراد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۵:۴۶

15 Jan 2020