۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۲۷۱۶۳
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) قم گفت:

افرادی باید وارد مجلس شوند که مطیع ولایت‌فقیه و در برابر دشمنان مقاوم باشند

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) قم گفت: افرادی باید وارد مجلس (شورای اسلامی، خبرگان رهبری) شوند که متعبد و مقید به اسلام و همچنین مطیع ولایت‌فقیه و در برابر دشمنان مقاوم باشند.
افرادی باید وارد مجلس شوند که مطیع ولایت‌فقیه و در برابر دشمنان مقاوم باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در مراسم بزرگداشت روز شهرستان فارسان، سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی استان افزود: انقلاب آغاز شد، امام آمد و رهبری و فرماندهی انقلاب را بدست گرفت و شما مردم نیز مانند کوه پشت امام ایستادید. انقلابی که شما به وسیله آن اتفاقات سنگینی را  در دنیا بوجود آوردید، انقلابی که دشمن تلاش کرد مهره‌های از پیش ساخته را اول وارد کند که انقلاب را بشکند و بعد به مهره‌سازی‌های متعدد پرداختند تا نهالی که امام کاشت و ۲۳۰ هزار شهید کنارش گذاشته را بشکنند.

طیبی‌فر همچنین اظهار داشت: حسن هیکل می‌گوید من نه می‌فهمم و نه می‌شناسم که ولایت‌فقیه چیست ولی خوب می‌دانم که مردم ایران دوبار به مدیترانه رسیدند، یکی در زمان هخامنش و بار دیگر در زمان حاکمیت ولایت‌فقیه با تدبیر ولی‌فقیه پرچم اسلام را در چهار گوشه دنیا بلند کرده‌اند.

وی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات خاطرنشان کرد: افرادی باید وارد مجلس (شورای اسلامی، خبرگان رهبری) شوند که متعبد و مقید به اسلام و همچنین مطیع ولایت‌فقیه و در برابر دشمنان مقاوم باشند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل می‌جَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می‌ریزد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر اظهار داشت: دشمن مطمئنا برای ایجاد تغییرات مورد نظر خود به طور مستقیم وارد نمی‌شود بلکه از ابزارهای لازم استفاده می‌کند همان‌طور که در فتنه ۸۸ اسراییل فتنه‌گران را سرمایه‌های خود در ایران دانست.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۰۰

13 Feb 2020