۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۷۱۱۷
مسئول معاونت تعليم و تربيت سپاه بروجن؛

600 حلقه صالحين در بروجن فعال است

مسئول معاونت تعليم و تربيت سپاه بروجن از فعاليت 600 حلقه صالحين در 54 پايگاه بسيج اين شهرستان خبر داد.
600 حلقه صالحين در بروجن فعال است
به گزارش جهانبین نیوز، عبدا... مرداي در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: هدف از تشکيل معاونت تعليم و تربيت تلاش براي بصيرت‌افزايي، رشد اعتقادي و استحکام انقلابي نيروها است.

وي با بيان اين که برنامه‌هاي تربيتي، بصيرتي و اعتقادي و عمق‌بخشي به تفکر انقلابي در مجموعه حلقات در پايگاه‌ها محقق مي‌شود، افزود: اين مجموعه حلقه‌هاي کودک، نوجوان، جوان، ميانسال و پيشکسوت را شامل مي‌شود.

مرادي با اشاره به اين که سالانه جشنواره‌اي با عنوان "جشنواره صالحين" براي انتخاب برترين‌ها تدارک ديده مي‌شود، گفت: امسال براي ايجاد انگيزه در نيروها نمايشگاهي در کنار اين جشنواره شامل دستاوردهاي حلقات صالحين پيش‌بيني شده است.

وي با بيان اين که حلقه‌هاي صالحين شيوه و روش انبياء و ائمه است، گفت: يک سرگروه در حلقه کار تربيتي انجام مي‌دهد و در تمام لحظه‌ها با متربيان زندگي مي‌کند؛ در راستاي اجراي کارهاي تربيتي نسبت به اخلاق و انديشه متربيان خودش حساس است.

مسئول معاونت تعليم و تربيت سپاه بروجن با بيان اين که امروز در جهان پيراموني به بصيرت‌افزايي و تصميم‌گيري در لحظه لازم نياز داريم، افزود: الگوبرداري ما در تعليم و تربيت بهره‌برداري از وجود معصومين (ع) است.

وي در ادامه سرگروه‌هاي حلقه‌هاي صالحين بسيج در شهرستان بروجن را نزديک به ۶۰۰ نفر برشمرد و گفت: هيئت منتظران موعود برنامه‌اي است که متربيان بسيجيان را با حقيقت انتظار و اسباب ظهور آشنا مي‌کنند.

مرادي با بيان اين که شجره طيبه صالحين فضايي براي نيروسازي تمدن اسلامي امام زمان (عج) است، گفت: هيئت عاشقان ولايت يکي از برنامه‌هايي است که در راستاي بصيرت‌افزايي نيروها حرکت مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج / ۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۹:۵۰

12 Jan 2020