کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول معاونت تعليم و تربيت سپاه بروجن؛

600 حلقه صالحين در بروجن فعال است

12 بهمن 1394 ساعت 9:18

مسئول معاونت تعليم و تربيت سپاه بروجن از فعاليت 600 حلقه صالحين در 54 پايگاه بسيج اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، عبدا... مرداي در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: هدف از تشکيل معاونت تعليم و تربيت تلاش براي بصيرت‌افزايي، رشد اعتقادي و استحکام انقلابي نيروها است.

وي با بيان اين که برنامه‌هاي تربيتي، بصيرتي و اعتقادي و عمق‌بخشي به تفکر انقلابي در مجموعه حلقات در پايگاه‌ها محقق مي‌شود، افزود: اين مجموعه حلقه‌هاي کودک، نوجوان، جوان، ميانسال و پيشکسوت را شامل مي‌شود.

مرادي با اشاره به اين که سالانه جشنواره‌اي با عنوان "جشنواره صالحين" براي انتخاب برترين‌ها تدارک ديده مي‌شود، گفت: امسال براي ايجاد انگيزه در نيروها نمايشگاهي در کنار اين جشنواره شامل دستاوردهاي حلقات صالحين پيش‌بيني شده است.

وي با بيان اين که حلقه‌هاي صالحين شيوه و روش انبياء و ائمه است، گفت: يک سرگروه در حلقه کار تربيتي انجام مي‌دهد و در تمام لحظه‌ها با متربيان زندگي مي‌کند؛ در راستاي اجراي کارهاي تربيتي نسبت به اخلاق و انديشه متربيان خودش حساس است.

مسئول معاونت تعليم و تربيت سپاه بروجن با بيان اين که امروز در جهان پيراموني به بصيرت‌افزايي و تصميم‌گيري در لحظه لازم نياز داريم، افزود: الگوبرداري ما در تعليم و تربيت بهره‌برداري از وجود معصومين (ع) است.

وي در ادامه سرگروه‌هاي حلقه‌هاي صالحين بسيج در شهرستان بروجن را نزديک به ۶۰۰ نفر برشمرد و گفت: هيئت منتظران موعود برنامه‌اي است که متربيان بسيجيان را با حقيقت انتظار و اسباب ظهور آشنا مي‌کنند.

مرادي با بيان اين که شجره طيبه صالحين فضايي براي نيروسازي تمدن اسلامي امام زمان (عج) است، گفت: هيئت عاشقان ولايت يکي از برنامه‌هايي است که در راستاي بصيرت‌افزايي نيروها حرکت مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج / ۵۴۰ ک


کد مطلب: 27117

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27117/600-حلقه-صالحين-بروجن-فعال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir