۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۲۷۰۹۶
فرمانده سپاه ناحيه كوهرنگ:

صيانت از انقلاب وظيفه همه دستگاه‌هاي انقلابي است

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: صيانت از انقلاب وظيفه همه دستگاه‌هاي انقلابي است که حق انقلاب اسلامي را ادا کنند، اين نعمت بزرگ بايد جشن‌هاي بزرگ و تکريم بزرگ در شان انقلاب داشته باشد.
صيانت از انقلاب وظيفه همه دستگاه‌هاي انقلابي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در جلسه هماهنگي يادواره شهداي روستاي نصيرآباد با تبريک دهه فجر، اين دهه را از ايام‌الله‌هاي مهم فجر دانست و گفت: با توجه به پيروزي‌ها و موفقيت‌هاي اخير که در سوريه با کمک‌‌هاي مستشاري جمهوري اسلامي بوجود آمده است، ائتلاف بين دشمنان ما صورت گرفته است که مي‌خواهند جنگ تازه‌اي را سوريه شروع کنند.

سرهنگ نظري، رهبري، رهبر معظم انقلاب، ايثارگري شهدا، مقاومت بسيجيان و صبر مردم ايران را از عواملي دانست که دشمن را مجاب کرد پاي ميز مذاکره بنشينید، چون مي‌دانست اگر مذاکره نکند شکست خواهد خورد.

کرم نظري سرمازه با بيان اينکه يک پايه حل جنگ در سوريه، ايران است افزود: اگر ايران نباشد نتيجه‌اي حاصل نمي‌شود، رزمايش‌هایي که در خليج فارس برگزار مي‌شود همه توفيقاتي است که باعث اقتدار جمهوري اسلامي ايران شده است.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به ديدار همکاران نيروي دريايي در ديدار با مقام معظم رهبري گفت: حضرت آقا تاکيد داشتند که حرکت به موقعي بود، اين نظر آقا نشان از جديت جمهوري اسلامي بدون رودرواسي با دشمنان است.

سرهنگ نظري در ادامه گفت: صيانت از انقلاب وظيفه همه دستگاه‌هاي انقلابي است که حق انقلاب اسلامي را ادا کنند، اين نعمت بزرگ بايد جشن‌هاي بزرگ و تکريم بزرگ در شان انقلاب داشته باشد.

وي وظيفه سپاه را در برگزاري جشن‌هاي انقلاب سنگين دانست و بيان داشت: بايد در برگزاري اين جشن‌ها عمقي فکر کنيم.

نظري افزود: برنامه‌هاي شاخص و محوري در سپاه پيش‌بيني شده است که از جمله اين برنامه‌هاي شاخص مي‌توان به رژه موتوري در 12 بهمن اشاره کرد که از مسجد جامع شروع و تا دبيرستان الزهرا ادامه خواهد داشت و زنگ انقلاب در اين دبيرستان نواخته خواهد شد.

يادواره شهداي نصيرآباد از ديگر برنامه‌هايي بود که فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ به آن اشاره کرد و افزود: آبروي شهرستان اين يادواره‌ها هستند و قطعا براي شهدا بايد برنامه‌هايي درخور و شان آنها اجرا شود.

نظري گفت: در ادامه برگزاري کنگره شهداي استان، برنامه 19 بهمن تجديد پیمان مجدد بختياري‌ها با امام راحل را داريم همان‌گونه که مقام معظم رهبري تاکيد داشتند که اين اقدامات بايد برجسته شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۵:۳۱

29 Dec 2019