۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۲۷۰۷۱

رئيس مرکز فرهنگي و آموزشي سما استان از دانشگاه کوهرنگ بازديد کرد

رئيس مرکز فرهنگي و آموزشي سما استان چهارمحال و بختياري در بازديد از دانشگاه پرديس کوهرنگ از نزديک با نحوه تدريس و فعاليت‌هاي انجام شده در اين دانشگاه آشنا شد.
رئيس مرکز فرهنگي و آموزشي سما استان از دانشگاه کوهرنگ بازديد کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سيد محمود علوي معاون دانشگاه و رئيس مرکز فرهنگي و آموزشي سما استان چهارمحال و بختياري در بازديد از دانشگاه پرديس کوهرنگ از نزديک با نحوه تدريس و فعاليت‌هاي انجام شده در اين دانشگاه آشنا شد.
 
سيد محمود علوي ضمن بازديد از قسمت‌هاي مختلف دانشگاه کوهرنگ از جمله ساختمان آموزشي کلاس کامپيوتر، برق، تجهيزات و امکانات به ويژه فضاي علمي اين دانشگاه ابراز رضايت نمودند.

وي سپس در جمع صميمي دانشجويان اين دانشگاه قرار گرفت و افزودند: در جهت ارتقاي فعاليت‌هاي فرهنگي و علمي از سال آينده تلاش مضاعف خواهيم کرد که انشاالله به ياري خداوند و با کوشش همكاران واحد سما و ياري اساتيد بتوانيم به جايگاه واقعي علمي و آموزشي در سطح  اين دانشگاه دست پيدا کنيم.
 
 رئيس مرکز فرهنگي و آموزشي سما استان با اشاره به اينکه علم و فرهنگ دو مقوله مهم و ضروري يک جامعه محسوب مي‌شوند گفت: الحمدالله امروز شاهد نظم و انضباط حاکم بر اين دانشگاه بوده و جاي بسي خرسندي است که با کمترين نيرو، آموزش و فرهنگ از کيفيت بالايي در اين مجموعه حاكم است.
 
ايشان با دعوت همه دانشجويان به صبر گفت: اين طبيعي است که هر دانشگاهي از زمان آغاز افتتاح با مشکلاتي روبرو مي‌شود اين در دانشگاه کوهرنگ هم هست، اميد آن را داريم با صبر و بردباري شما در آينده‌اي نزديک مشکلات اين دانشگاه حل خواهد شد.

سيد محمود علوي با تقدير ويژه از مهراب ميرقائد رئيس اين دانشگاه افزود: آقاي ميرقائد تلاش زيادي براي راه‌اندازي اين دانشگاه انجام دادند و از همين تريبون از شما مي‌خواهم قدردان اين برادر ارزشمند باشيد.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش افزود: راه‌اندازي فضاهاي فرهنگي و پژوهشي در دانشگاه‌ها، فرايند ياددهي و  يادگيري را  به شکل موثري ارتقا مي‌بخشد.
 
رئيس مرکز فرهنگي و آموزشي سما استان چهارمحال و بختياري بيان داشت: بنده به مجموعه دانشگاه پرديس کوهرنگ افتخار مي‌کنم چراکه اين مجموعه مجموعه‌اي جوان و جوياي علم و دانش هستند.
 
 شايان ذکر است در اين ديدار اردشير غيبي‌پور بعنوان نماينده دانشجويان از زحمات شبانه‌روزي مهراب ميرقائد رئيس دانشگاه پرديس کوهرنگ تشکر کرد و از مسئولين دانشگاه استان خواست با اختصاص چند رشته کارشناسي و کارشناسي ارشد به اين دانشگاه، در جذب دانشجو کمک کنند.

مهراب ميرقائد هم از زحمات دکتر محسن رضايي، دکتر علي کاظمي، حجت‌الاسلام طباطبايي امام جمعه و مرتضي زمان‌پور فرماندار کوهرنگ در جهت راه‌اندازي اين دانشگاه تقدير کرد و توصيه‌هاي لازم را جهت هر چه بهتر شدن و گسترش کمي و کيفي اين دانشگاه ارائه کردند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۲:۰۲

28 Dec 2019