۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۲۷۰۶۱
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

فشار به شوراي نگهبان از هر جناح و جرياني، کار غلط و تضعيف نظام است

امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه، با اشاره به بحث تاييد صلاحيت ها و شوراي نگهبان اظهار داشت: فشار به شوراي نگهبان از هر ناحيه، جناح و جرياني کاري غلط و در راستاي تضعيف نظام است.
فشار به شوراي نگهبان از هر جناح و جرياني، کار غلط و تضعيف نظام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد،  با اشاره به بحث تاييد صلاحيت ها و شوراي نگهبان اظهار داشت: فشار به شوراي نگهبان از هر ناحيه، جناح و جرياني کاري غلط و در راستاي تضعيف نظام است.

وي با تأکيد بر اين که در شوراي نگهبان غرض شخصي و سليقه اي جايگاهي ندارد، افزود: در شوراي نگهبان همه تصميم گيري ها بر اساس قانون و مصلحت نظام صورت مي گيرد و همه در هر منسب و جايگاهي موظف به تمکين در مقابل تصميمات شوراي نگهبان هستند.


حجت الاسلام طباطبايي در ادامه با اشاره به شرايط فعلي نظام در دوران پسابرجام تصريح کرد: دولتمردان بايد از فرصت دوران پسابرجام و ارتباط با کشورهاي اروپايي در راستاي صادرات غيرنفتي کشور استفاده کنند و از اين طريق اتکای بودجه کشور به نفت را کاهش دهند.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه به در پيش بودن ايام الله دهه فجر انقلاب اشاره کرد و با تأکيد بر برگزاري هر چه باشکوه تر جشن هاي ويژه اين ايام اظهار داشت: از آن جايي که اين انقلاب متعلق به مردم است بنابراين متوليان امر بايد بکوشند که جشن هاي دهه فجر حول محور مردم برگزار شود.


اين مقام مسئول همچنين برگزاري ويژه برنامه بزرگداشت يوم الله 19 بهمن ماه در شهرستان کوهرنگ را مهم‌ترين برنامه ستاد دهه فجر اين شهرستان برشمرد و گفت: همزمان با 19 بهمن ماه و به پاس بزرگداشت سالروز بيعت بختياري‌ها با امام راحل و ولايت، ويژه برنامه اي در بخش بازفت و با حضور پرشور قوم غيور بختياري برگزار مي شود.

 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۲:۱۳

19 Jan 2020