۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۷۰۴۳

مذاکرات به دنیا ثابت کرد ایران به دنبال فعالیت های دانش بنیان است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مذاكرات به دنيا ثابت شد كه جمهوري اسلامي ايران به دنبال دستيابي به دانش صلح آميز هسته اي براي رسيدن به شاخص هاي علمي، تكنيك هاي نوين و فعاليت هاي دانش بنيان است.
مذاکرات به دنیا ثابت کرد ایران به دنبال فعالیت های دانش بنیان است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر  قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: گفت وگو هاي هسته اي براي به سرانجام رساندن برجام، بزرگترين پيروزي تاريخ ايران در جنگ نرم محسوب مي شود.
وي تأكيد كرد: در اين مذاكرات توانستيم با منطق و علم به موفقيت هاي ارزنده و حساس دست يابيم.

سليماني دشتكي با اشاره به اینکه در دوران پساتحريم بايد با افزايش سرمايه گذاري خارجي در داخل كشورتوجه کرد بیان داشت: باید نسبت به حمايت از توليد داخلي و رونق اقتصادي فعاليت كرد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکید کرد: اكنون بايد مراقب باشيم كه با اتكا به درآمدهاي نفتي دچار روزمرگي نشويم.

وي به نزديكي زمان برگزاري انتخابات در سال جاري اشاره و گفت: مسوولان بايد زيرساخت هاي لازم براي برگزاري انتخابات سالم و گسترده را فراهم كنند.

سليماني دشتكي عنوان کرد: در اين دوره از انتخابات نيز مردم با حضور پرشور خود در پاي صندوق هاي رأي، برگ زرين ديگري به مجموع افتخارات نام جمهوري اسلامي مي افزايند.

وي اظهار كرد: برگزاري انتخابات پرشور و گسترده، نوعي پدافند غيرعامل براي كشور و چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اینکه بايد سند راهبردي پدافند غيرعامل در استان تهيه و تدوين شود عنوان کرد: در اين سند بايستي تمامي شرايط اقليمي، فرهنگي، سياسي، اجتماعي و دفاعي چهارمحال و بختياري مورد نظر قرار گيرد.

سليماني دشتكي يادآور شد: به منظور رسيدن به موفقيت در پدافند غيرعامل خروج از حالت تئوري و توجه به عملگرايي ضرورت دارد.

وي با اشاره به اینکه لازم است ازظرفیت رسانه ها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد بیان داشت: رسانه هاي گروهي نقش مهم و تأثيرگذاري در آگاهسازي مردم براي مقابله با حوادث احتمالي دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پدافند غيرعامل نقش مهمي در افزايش مديريت بحران و رسيدن به نتايج مطلوب در اين حوزه برخوردار است.

وي تأكيد كرد: همراهي و همفكري دولت و مردم در حوزه پدافند غيرعامل، باعث ارتقاي امنيت ملي در بخش هاي داخلي و خارجي مي شود.

انتهای پیام1020ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۳:۰۷

8 Feb 2020