کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مذاکرات به دنیا ثابت کرد ایران به دنبال فعالیت های دانش بنیان است

7 بهمن 1394 ساعت 19:03

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مذاكرات به دنيا ثابت شد كه جمهوري اسلامي ايران به دنبال دستيابي به دانش صلح آميز هسته اي براي رسيدن به شاخص هاي علمي، تكنيك هاي نوين و فعاليت هاي دانش بنيان است.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر  قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: گفت وگو هاي هسته اي براي به سرانجام رساندن برجام، بزرگترين پيروزي تاريخ ايران در جنگ نرم محسوب مي شود.
وي تأكيد كرد: در اين مذاكرات توانستيم با منطق و علم به موفقيت هاي ارزنده و حساس دست يابيم.

سليماني دشتكي با اشاره به اینکه در دوران پساتحريم بايد با افزايش سرمايه گذاري خارجي در داخل كشورتوجه کرد بیان داشت: باید نسبت به حمايت از توليد داخلي و رونق اقتصادي فعاليت كرد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکید کرد: اكنون بايد مراقب باشيم كه با اتكا به درآمدهاي نفتي دچار روزمرگي نشويم.

وي به نزديكي زمان برگزاري انتخابات در سال جاري اشاره و گفت: مسوولان بايد زيرساخت هاي لازم براي برگزاري انتخابات سالم و گسترده را فراهم كنند.

سليماني دشتكي عنوان کرد: در اين دوره از انتخابات نيز مردم با حضور پرشور خود در پاي صندوق هاي رأي، برگ زرين ديگري به مجموع افتخارات نام جمهوري اسلامي مي افزايند.

وي اظهار كرد: برگزاري انتخابات پرشور و گسترده، نوعي پدافند غيرعامل براي كشور و چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اینکه بايد سند راهبردي پدافند غيرعامل در استان تهيه و تدوين شود عنوان کرد: در اين سند بايستي تمامي شرايط اقليمي، فرهنگي، سياسي، اجتماعي و دفاعي چهارمحال و بختياري مورد نظر قرار گيرد.

سليماني دشتكي يادآور شد: به منظور رسيدن به موفقيت در پدافند غيرعامل خروج از حالت تئوري و توجه به عملگرايي ضرورت دارد.

وي با اشاره به اینکه لازم است ازظرفیت رسانه ها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد بیان داشت: رسانه هاي گروهي نقش مهم و تأثيرگذاري در آگاهسازي مردم براي مقابله با حوادث احتمالي دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پدافند غيرعامل نقش مهمي در افزايش مديريت بحران و رسيدن به نتايج مطلوب در اين حوزه برخوردار است.

وي تأكيد كرد: همراهي و همفكري دولت و مردم در حوزه پدافند غيرعامل، باعث ارتقاي امنيت ملي در بخش هاي داخلي و خارجي مي شود.

انتهای پیام1020ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27043

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27043/مذاکرات-دنیا-ثابت-ایران-دنبال-فعالیت-های-دانش-بنیان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir