۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۲۶۹۹۲
فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي اردل:

اعزام 300 دانش‌آموز بسيجي اردلي به کربلاي ايران

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي شهرستان اردل گفت: 300 نفر از دانش‌آموزان خواهر بسيجي اين شهرستان به مناطق عملياتي جنوب اعزام مي‌شوند.
اعزام 300 دانش‌آموز بسيجي اردلي به کربلاي ايران
به گزارش جهانبین نیوز، پژمان سيفي فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: شنبه دهم بهمن‌ماه ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوم شهرستان اردل در قالب ۹ اتوبوس از محل گلزار شهداء شهر اردل با بدرقه مسئولين شهرستان جهت بازديد از مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام خواهند شد.

سيفي اظهارکرد: اين کاروان جهت بازديد ۳ روزه از مناطق عملياتي جنوب کشور به منظور آشنايي با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگي‌هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس از مناطق عملياتي اروند، فتح‌المبين، هويزه، شلمچه و فکه بازديد خواهند کرد.

وي به بيان اهميت برگزاري اين چنين اردوها اشاره و تصريح کرد: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و ايثارگران، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، مقابله با جنگ نرم دشمنان از جمله اهداف ديگر اردوهاي راهيان‌نور است.

سيفي هدف از اعزام اين کاروان را معرفي الگوها و اسطوره‌هاي دوران دفاع مقدس، ايجاد پيوند عاطفي بين نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب با نسل اول انقلاب و همچنين ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در بين دانش‌آموزان عنوان کرد و يادآور شد: اعزام کاروان‌هاي دانش‌آموزي به مناطق جنگي از جمله برنامه‌هاي منظم سپاه با همکاري آموزش و پرورش است که با قوت انجام مي‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي شهرستان اردل با بيان اينکه آشنايي جوانان با فرهنگ ايثار و شهادت موجب بصيرت‌افزايي آنان در برابر توطئه‌هاي دشمن در قالب جنگ نرم است، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگي دشمنان و اثرات مخرب فضاي مجازي و ماهواره بر روي باورها و اعتقادات نسل جوان، امروز وظيفه ما سرمايه‌گذاري بيشتر براي تقويت باورهاي نسل جوان و ايجاد فضايي سالم در مقابل ابزارهاي دشمنان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۱۶

16 Feb 2020