۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۶۹۸۷
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بارش‌های صورت گرفته در چهارمحال و بختیاری با میانگین نرمال فاصله دارد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون میانگین کل بارش در سطح استان ۲۷۴ میلیمتر رسیده است گفت: ما با میانگین نرمال سالیانه که۵۹۱ میلیمتر است فاصله زیادی داریم.
بارش‌های صورت گرفته در چهارمحال و بختیاری با میانگین نرمال فاصله دارد
به گزارش جهانبین نیوز، مسعود رئیسی، رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، در جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بحران در بخش حمل و نقل در راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص مدیریت ریسک و سامانه‌های پایش و هشدار میدانی مخاطرات طبیعی اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری جزء استان‌های اول، شاخص‌های تراکم گسل، شیب و مخاطرات زلزله بوده و نیازمند برنامه‌ریزی جهت نقاط بحرانی در سطح استان می‌باشد.

مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی استان با بیان اینکه تاکنون میانگین کل بارش در سطح استان ۲۷۴ میلیمتر رسیده است گفت: ما با میانگین نرمال سالیانه که۵۹۱ میلیمتر است فاصله زیادی داریم.

قطره تصریح کرد: اداره کل هواشناسی استان آمادگی ارائه گزارش شبانه‌روزی از اعلام وضعیت گردنه‌های استان بوده و سامانه پبامکی و شبکه تلگرام این سازمان وضعیت آب و هوای استان را تا ۷۲ ساعت آینده را در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ستار فرهادی مدیریت بحران استانداری در ادامه این جلسه تأکید کرد: کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات از محل اعتبارات سرفصل‌های مدیریت بحران جهت تجهیز راهدارخانه‌ها و تعمیر ماشین‌آلات بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.

در پایان شهرام ندیمی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان نیز برای هماهنگی بیشتر ادارات شهرستانی با مدیریت راهداری تصریح کرد: باتوجه به محدودیت منابع مالی ادارات شهرستانی برنامه‌های کاری ۵ ساله خود را به ترتیب اولویت و جمع‌بندی اعلام نمایند تا بتوان نسبت به رفع نقاط بحرانی، نوسازی ماشین‌الات راهداری و تجهیز راهدارخانه‌ها اقدام نمود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۱:۵۴

16 Jan 2020