۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۶۹۸۴
مسئول زکات چهارمحال و بختياري تاکید کرد

ضرورت فرهنگسازی برای پرداخت زکات

مسئول زکات چهارمحال و بختياري گفت: بحث پرداخت زکات بايد فرهنگ‌سازي و سازماندهي شود تا مشخص شود هر فرد طبق رساله چه مقدار زکات واجب دارد.
ضرورت فرهنگسازی برای پرداخت زکات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علي نصيري رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ در نشست زکات شهرستان کوهرنگ با اشاره به طرح زکات و چگونگي جمع‌آوري زکات در کوهرنگ، بيان کرد: در شهرستان کوهرنگ  طبق رساله، زکات واجب خيلي کم تعلق مي‌گيرد و زکات واجب مشخص است و حد و نصاب دارد و زکات مستحب هم حد نصاب دارد و اگر غير اين باشد زکات نيست.
 
حجت‌الاسلام موسويان مسئول زکات چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه با تاکيد بر اينکه اول بايد برآورد شود که شهرستان کوهرنگ زکات واجب دارد يا مستحب، افزود: بحث پرداخت زکات در اين شهرستان بايد فرهنگ‌سازي و سازماندهي شود تا مشخص شود هر فرد طبق رساله چه مقدار زکات واجب دارد و اين مهم با کمک روحانيون و آموزش روحانيون بومي و تبليغي ميسر مي‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمد جمال‌پور روحاني مستقر شهر چلگرد نيز در اين جلسه با اشاره به مشکلات معيشتي برخي اقشار کم درآمد منطقه، افزود: در بحث زکات بايستي با فرهنگ‌سازي صحيح در اين زمينه، زيرساخت‌هاي اين کار با همکاري و هماهنگي شوراي زکات صورت گيرد و کساني که زکات پرداخت مي‌کنند شناسايي و ليست‌بندي شوند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۳۰

11 Jan 2020