۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۶۹۷۹
رئيس فدراسيون اسکي کشور:

پيست اسکي کوهرنگ بين‌المللي می‌شود

رئيس فدراسيون اسکي جمهوري اسلامي ايران گفت: با توجه به امکانات و استعدادهاي بالقوه کوهرنگ اين پيست را در آينده بين‌المللي اعلام کنيم که شدني هم هست.
پيست اسکي کوهرنگ بين‌المللي می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، ناصر طالبي، رئيس فدراسيون اسکي جمهوري اسلامي ايران در گفت‌وگوي اختصاصي با کوهرنگ خبر با بيان اينکه در سال‌هاي گذشته به چهارمحال و بختياري سفر کرده و از جاذبه‌هاي گردشگري، فرهنگي، توريستي و ورزشي اين استان ديدن کرده ست، گفت: رهاورد اين سفر اين بود که رئيس فدراسيون اسکي کشور که در دفتر خود نشسته است بداند که در ورزش اسکي کشور چه مي‌گذرد و تلنگري به من خورد که به ساير استان‌ها هم سر بزنم و موقع برگشت به فکر اين مناطق هم باشم.
 
طالبي افزود: بايد شرايطي را فراهم کنيم که سال‌هاي آينده که اينجا حضور پيدا مي‌کنيم بيشتر از امکاناتی که اکنون هست لذت ببريم.
 
طالبي هدف اصلي حضورش در چهارمحال و بختياري را شرکت در مجمع انتخاباتي اسکي استان بيان کرد و افزود: در جلسه‌اي که در دفتر ورزش و جوانان کوهرنگ داشتيم تصميم گرفته شد که مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور هر سال در پيست اسکي کوهرنگ برگزار شود.

رئيس فدراسيون اسکي کشور در ادامه به برگزاري جشنواره ملي برف خانواده در کوهرنگ اشاره کرد و افزود: با توجه به شرايط، امکانات و استعدادهاي بسيار زياد در کوهرنگ حتما اين جشنواره برگزار خواهد شد.
 
ناصر طالبي از تلاش براي ثبت جهاني پيست اسکي کوهرنگ خبر داد و تصريح کرد: با توجه به امکانات و استعدادهاي بالقوه اين پيست، همچنين بازديد اينجانب از پيست، برنامه‌هاي هئيت اسکي اين شهرستان و طرحي که اجرا شده و با موافقت رئيس جمهور و استاندار ورزش‌دوست چهارمحال و بختياري، اين پيست را بين‌المللي اعلام کنيم که شدني هم هست سال‌هاي آينده شاهد رونق گردشگري در اين شهرستان باشيم.
 
وي گفت: امروزه از اسکي در دنيا به عنوان يک صنعت نام برده مي‌شود و شهرستان کوهرنگ هم اين ظرفیت را دارد که به قطب اسکي کشور حتي خاورميانه و کشورهاي اروپايي تبديل شود که دور از دسترس هم نيست فقط کمک مي‌خواهد  و لطف خدا هميشه شامل حال ما هست اميدوارم مسئولين هم کمک کنند.   
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۹:۵۶

29 Dec 2019