۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۲۶۸۰۶
رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل خبر داد؛

اختصاص 248 شعبه اخذ رأي در حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کوهرنگ،کيار

رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل از اختصاص 248 شعبه اخذ رأي براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کوهرنگ،کيار خبر داد.
اختصاص 248 شعبه اخذ رأي در حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کوهرنگ،کيار
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار و رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل درگفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: ۲۴۸ شعبه اخذ رأي در حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کوهرنگ،کيار براي انتخابات هفتم اسفندماه پيش بيني و تدارک ديده شده است.

نوذري با بيان اينکه در اين حوزه تعداد ۱۴۹ شعبه ثابت و تعداد ۹۹ شعبه سيار آماده دريافت آراي مردم هستند، افزود: از اين تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۲۹ شعبه سيار در شهرستان اردل ، ۵۷ شعبه ثابت و ۵ شعبه سيار در فارسان ، ۵۹ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سيار در شهرستان کيار و ۹ شعبه ثابت و ۵۵ شعبه سيار در شهرستان کوهرنگ با همکاري نيروي اجرايي، نظارتي و بازرسي آراي مردم را جمع‌آوري خواهند کرد.

وي با تاکيد بر مسئوليت کميته هاي اجرايي انتخابات در برگزاري انتخاباتي سالم و با حضور حداکثري مردم در فرمانداري اين شهرستان، تصريح کرد: بر اساس فرمايش مقام معظم رهبري، رأي مردم حق الناس است و بدون شک اين فرمايش ايشان وظيفه مجريان و ناظران را در اجراي صحيح قانون و حفظ آراي مردم خطير تر و حساس تر مي کند.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل اظهار کرد: دولت تدبير و اميد نيز با تاسي از فرمايش مقام معظم رهبري، خود را موظف به برگزاري انتخاباتي سالم و با حضور حداکثري مردم مي داند. چرا که حضور حداکثري مردم در انتخابات، بدون ترديد موجب سربلندي و عزت نظام جمهوري اسلامي خواهد شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۵:۳۰

27 Jan 2020