۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۶۷۶۸

نشست برنامه‌ريزي بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش پرورش کوهرنگ برگزار شد

عصرديروز اولين نشست کميته برنامه‌ريزي ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش شهرستان باحضور اعضاء ستاد در سالن جلسات اداره برگزار شد.
نشست برنامه‌ريزي بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش پرورش کوهرنگ برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در اين نشست "کورش اکبري" مدير آموزش و پرورش شهرستان ضمن گراميداشت ايام‌‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: کميته فرهنگيان و دانش‌آموزي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي آموزش و پرورش شهرستان به عنوان يکي از بخش‌هاي برگزارکننده جشن‌هاي باشکوه انقلاب اسلامي خود را موظف و مکلف به حضوري مؤثر در اين عرصه مي‌داند که بايد با تشکيل جلسات منسجم زمينه را براي تحقق اين امر مهم فراهم آورد.
 
اکبري تصريح کرد: مشارکت و همکاري جدي در تدوين برنامه‌ها، برگزاري باشکوه آيين گراميداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، مشارکت و حضور حداکثري فرهنگيان و دانش‌آموزان در برنامه‌ها يکي از اهداف  مهم ستاد دهه فجر اين اداره است.
 
در ادامه "حسين خسرور" معاون پرورشي و تربيت بدني شهرستان برنامه‌هاي اجرايي کميته دهه فجر را تشرح کرد و گفت: زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 9/33 صبح روز دوشنبه ۱۲ بهمن در مدارس شهرستان کوهرنگ با حضور فرهنگيان و دانش‌آموزان نواخته خواهد شد.
 
همچنين کارشناسان نيزبا ارائه برنامه‌هاي پيشنهادي برشکوه و عظمت نسشت دهه مبارک فجر افزودند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۲:۰۲

1 Feb 2020