کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست برنامه‌ريزي بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش پرورش کوهرنگ برگزار شد

24 دی 1394 ساعت 10:38

عصرديروز اولين نشست کميته برنامه‌ريزي ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش شهرستان باحضور اعضاء ستاد در سالن جلسات اداره برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در اين نشست "کورش اکبري" مدير آموزش و پرورش شهرستان ضمن گراميداشت ايام‌‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: کميته فرهنگيان و دانش‌آموزي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي آموزش و پرورش شهرستان به عنوان يکي از بخش‌هاي برگزارکننده جشن‌هاي باشکوه انقلاب اسلامي خود را موظف و مکلف به حضوري مؤثر در اين عرصه مي‌داند که بايد با تشکيل جلسات منسجم زمينه را براي تحقق اين امر مهم فراهم آورد.
 
اکبري تصريح کرد: مشارکت و همکاري جدي در تدوين برنامه‌ها، برگزاري باشکوه آيين گراميداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، مشارکت و حضور حداکثري فرهنگيان و دانش‌آموزان در برنامه‌ها يکي از اهداف  مهم ستاد دهه فجر اين اداره است.
 
در ادامه "حسين خسرور" معاون پرورشي و تربيت بدني شهرستان برنامه‌هاي اجرايي کميته دهه فجر را تشرح کرد و گفت: زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 9/33 صبح روز دوشنبه ۱۲ بهمن در مدارس شهرستان کوهرنگ با حضور فرهنگيان و دانش‌آموزان نواخته خواهد شد.
 
همچنين کارشناسان نيزبا ارائه برنامه‌هاي پيشنهادي برشکوه و عظمت نسشت دهه مبارک فجر افزودند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 


کد مطلب: 26768

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26768/نشست-برنامه-ريزي-بزرگداشت-دهه-مبارک-فجر-آموزش-پرورش-کوهرنگ-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir