۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۲۶۱۶۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان است/ نگذاریم دسته‌بندی‌های سیاسی به مجلس خبرگان راه یابد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به دنبال وارد کردن نفوذ خود به پست‌های مهمی چون خبرگان رهبری بوده و درصدد است این کار را با وارد کردن افرادی به این مجلس صورت و به این ترتیب به مهم‌ترین هدف خود یعنی نفوذ در اساسی‌ترین رکن نظام دست یابد.
دشمن به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان است/ نگذاریم دسته‌بندی‌های سیاسی به مجلس خبرگان راه یابد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری این استان اظهار کرد: امروز و در این زمان مهم‌ترین دغدغه مومن آن است که انقلاب اسلامی ایران که به دین اسلام حیات دوباره بخشیده در معرض خطر قرار بگیرد و دچار مشکل شود.

وی با اشاره به اینکه برای مومن مهم است که تلاشش را برای افزایش سلامت نظام و جلوگیری از نفوذ دشمن به کار بندد بیان داشت: نفوذ دشمن در شکل‌دهی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکی از عرصه‌های آسیب‌رسان به نظام است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: دشمن به دنبال وارد کردن نفوذ خود به پست‌های مهمی چون خبرگان رهبری بوده و درصدد است این کار را با وارد کردن افرادی به این مجلس صورت و به این ترتیب به مهم‌ترین هدف خود یعنی نفوذ در اساسی‌ترین رکن نظام دست یابد.

نکونام گفت: باید تلاش کنیم تا نگذاریم دسته‌بندی سیاسی به مجلس خبرگان راه یابد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اینکه نباید اجازه دهیم افراد مسئله‌دار وارد مجلس شوند تاکید کرد: نگاه‌ طعمه‌ای به مجلس خبرگان این رکن اساسی را لقمه لقمه کرده و باعث نابودی نظام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم بازی‌های انتخاباتی وارد مجلس خبرگان شود و سعی کنیم با حساسیت و با حضور واقعی، اتحاد، وحدت با هر گرایش و اعتقاد و حزبی مجلس خبرگان مستقل گام تشکیل دهیم و از آسیب رسین به ولایت‌فقیه جلوگیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: متاسفانه منطقه شرایط نابسامانی دارد و ما باید بکوشیم در شرایطی که دشمنان خارجی کشور را تهدید می‌کنند خودمان با خودمان دشمنی نکنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: داشتن شرایط رهبری برای نمایندگان مجلس خبرگان چون ایمان، عدالت، تقوا و فقاهت بسیار مهم است و این افراد نباید اهل تسامح، سیاسی‌کاری و ملاحظات سیاسی باشند و سلامت جایگاه رهبری تنها دغدغه آن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه شناخت کاندیداهای خبرگان رهبری با نگاه به تشکیلات حزبی و جناحی افراد کار صحیحی نیست خاطرنشان کرد: تک‌روی‌ها می‌تواند وحدت جامعه را به خطر اندازد و متاسفانه ما در این استان شاهد برخی از تک‌روی‌ها بوده‌ایم پس باید مراقب باشیم دچار تک‌روی نشویم و سهم‌مان را در این عرصه به خوبی ایفا کنیم.

نکونام با اشاره به اینکه مجلس خبرگان ستون انقلاب اسلامی است و نباید به دست کسی باشد که به نظام و انقلاب آسیب برساند افزود: باید هوشیار باشیم که خودمان با دست خود عرصه را برای نفوذ بیگانگان به کشور باز نکنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۵:۱۲:۳۶

25 Mar 2020