۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۵۵۱۱
مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

اموال و دارائیها سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان و حق الناس است

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: اموال و دارائی های صندوق تامین اجتماعی از لحاظ شرعی متعلق به بیمه شدگان و حق الناس است
اموال و دارائیها سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان و حق الناس است
به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل تامین اجتماعی استان به اتفاق تنی چند از کارشناسان ارشد ستاد اداره کل در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات طلاب و روحانیون وتعامل با مدیران استانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس عالی مرکز خدمات حوزه علمیه سراسر کشور تشکیل شد شرکت کرد.

در این جلسه که تعدادی از مدیران دستگاههای دیگر استانی نیز حضور داشتند مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی به اقشار مختلف جامعه از جمله قشر طلاب و روحانیون گفت: مایه افتخار است سازمان تامین اجتماعی وظیفه خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه علی الخصوص قشر فرهیخته روحانیت را عهده دار است و بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان به مخاطبان خود ارائه می نماید.

غلامرضا محمدی تعامل روحانیون با سازمان تامین اجتماعی را دو سویه دانست و افزود: به لطف خداوند متعال امروز از یک طرف حوزویان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند و از خدمات درمانی و مستمری سازمان استفاده می کنند و از طرف دیگر مرکز خدمات حوزه علمیه بعنوان یکی از بهترین کارفرمایان با این سازمان در حال تعامل می باشد.

محمدی با اشاره به بهره مندی از استفتاعات و نظرات جامعه معزز روحانیت جهت بیان مسائل شرعی در حوزه تامین اجتماعی بیان نمود: از آنجائیکه اموال و دارائی های صندوق تامین اجتماعی از لحاظ شرعی متعلق به بیمه شدگان و حق الناس است لذا روحانیون معظم در جهت تبیین و تشریح اینگونه موارد به جامعه نقش بسزایی را ایفا می نمایند.

رئیس عالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور با تقدیر از مدیران و مسئولین استانی در جهت رفع مشکلات روحانیون و طلاب گفت: هیچ مأموریتی در دنیا به اندازه مأموریت انبیاء الهی یعنی تعلیم و تربیت انسان‌ها اهمیت و سختی ندارد و طلاب علوم دینی که راه پیامبران را طی می‌کنند، مهم‌ترین مأموریت عالم را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام ربانی افزود: خدمت به خلق خدا بویژه خدمت به بستگان و صله ارحام در دین مقدس اسلام بسیار سفارش شده است لیکن خدمت به علماء دینی طبق احادیث و روایات شریفه نیز مورد اهمیت قرار گرفته است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۱:۰۹

2 Jan 2020