۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۲۵۲۳۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

استفاده از درآمدهای نفتی ضربه‌ای به نسل آینده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از درآمدهای نفتی ضربه‌ای به نسل آینده است خصوصا اگر این درآمدها صرف هزینه‌های جاری گردد.
استفاده از درآمدهای نفتی ضربه‌ای به نسل آینده است
به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل عامری گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در سمینار عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان اظهار کرد: ترکیب درآمدهای دولت ۱۲۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که رقم مالیات ۸۸ هزار و سیصد میلیارد تومان می‌باشد.

وی تصریح کرد: انضباط مالی یک کشور به کاهش شکاف بین درآمد و هزینه بستگی دارد که باید سعی شود این شکاف را به حداقل کاهش داد.

عامری گلستان ادامه داد: استفاده از درآمدهای نفتی ضربه‌ای به نسل آینده است خصوصا اگر این درآمدها صرف هزینه‌های جاری گردد.

وی بیان داشت: افزایش نقش فعال‌سازی بخش خصوصی و اهمیت به نقش مالیات در درآمد نقش مهمی در پیشرفت، توسعه و آبادانی هر کشوری دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در جمع روسا و معاونین اداره کل امور مالیاتی استان خاطر نشان کرد: توانمندی نیروی انسانی و مدیریت می‌تواند بدون تجهیزات پنجاه درصد بهره‌وری یک سازمان را افزایش دهد.

وی در انتها عدم وابستگی به درآمدهای نفتی و اتکا به درآمدهای ثابت و پایدار را راهکار توسعه کشور برای مدیران اداره مالیات دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود برای رسیدن به این امر مهم تا روزی که دیگر اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی وابسته نباشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۶:۴۳

4 Apr 2020