کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

استفاده از درآمدهای نفتی ضربه‌ای به نسل آینده است

7 آبان 1394 ساعت 8:36

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از درآمدهای نفتی ضربه‌ای به نسل آینده است خصوصا اگر این درآمدها صرف هزینه‌های جاری گردد.


به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل عامری گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در سمینار عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان اظهار کرد: ترکیب درآمدهای دولت ۱۲۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که رقم مالیات ۸۸ هزار و سیصد میلیارد تومان می‌باشد.

وی تصریح کرد: انضباط مالی یک کشور به کاهش شکاف بین درآمد و هزینه بستگی دارد که باید سعی شود این شکاف را به حداقل کاهش داد.

عامری گلستان ادامه داد: استفاده از درآمدهای نفتی ضربه‌ای به نسل آینده است خصوصا اگر این درآمدها صرف هزینه‌های جاری گردد.

وی بیان داشت: افزایش نقش فعال‌سازی بخش خصوصی و اهمیت به نقش مالیات در درآمد نقش مهمی در پیشرفت، توسعه و آبادانی هر کشوری دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در جمع روسا و معاونین اداره کل امور مالیاتی استان خاطر نشان کرد: توانمندی نیروی انسانی و مدیریت می‌تواند بدون تجهیزات پنجاه درصد بهره‌وری یک سازمان را افزایش دهد.

وی در انتها عدم وابستگی به درآمدهای نفتی و اتکا به درآمدهای ثابت و پایدار را راهکار توسعه کشور برای مدیران اداره مالیات دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود برای رسیدن به این امر مهم تا روزی که دیگر اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی وابسته نباشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25233

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25233/استفاده-درآمدهای-نفتی-ضربه-ای-نسل-آینده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir