۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۲۵۰۲۹
معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی:

حضور وکلا با نامه نمایندگان حقوقی در دادگاه خلاف قانون است

معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی گفت: این موضوع که در برخی موارد وکلا با نامه نمایندگان حقوقی وارد دادگاه می‌شوند خلاف قوانین است.
حضور وکلا با نامه نمایندگان حقوقی در دادگاه خلاف قانون است
به گزارش جهانبین نیوز، حسین پارسایی معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی در همایش شورای هماهنگی حقوقی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه اموال دولتی قابل توقیف نیستند و این اموال شامل میراث فرهنگی، شوارع و... هستند که باید از طرف قضات در دادگاه‌ها مدنظر قرار بگیرند.

وی در ادامه بیان داشت: بحث اصلی طرح دعوی در محاکم قضایی تسلط بر قوانین از طرف قاضی و کارشناس حقوقی است و در همین راستا کارشناسان حقوقی باید دانش خود را در این حوزه بالا ببرند.

پارسایی گفت: رعایت شئونات کارمندی، شغلی و اداری در محاکم از طرف کارمندان دولت الزامی است و در قانون تخلفات اداری هم رعایت آن‌ها آمده و از همین رو رعایت آن برای کارمندان دولت الزامی است.

معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه این موضوع که در برخی موارد وکلا با نامه نمایندگان حقوقی وارد دادگاه می‌شوند خلاف قانون است ادامه داد: مهلت قضایی باید رعایت شود و لوایح دفاعی که تهیه و به دادگاه ارائه می‌شوند باید مبنای قانونی داشته و مستدل باشند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۰:۴۸

25 Jan 2020