کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی:

حضور وکلا با نامه نمایندگان حقوقی در دادگاه خلاف قانون است

26 مهر 1394 ساعت 9:50

معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی گفت: این موضوع که در برخی موارد وکلا با نامه نمایندگان حقوقی وارد دادگاه می‌شوند خلاف قوانین است.


به گزارش جهانبین نیوز، حسین پارسایی معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی در همایش شورای هماهنگی حقوقی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه اموال دولتی قابل توقیف نیستند و این اموال شامل میراث فرهنگی، شوارع و... هستند که باید از طرف قضات در دادگاه‌ها مدنظر قرار بگیرند.

وی در ادامه بیان داشت: بحث اصلی طرح دعوی در محاکم قضایی تسلط بر قوانین از طرف قاضی و کارشناس حقوقی است و در همین راستا کارشناسان حقوقی باید دانش خود را در این حوزه بالا ببرند.

پارسایی گفت: رعایت شئونات کارمندی، شغلی و اداری در محاکم از طرف کارمندان دولت الزامی است و در قانون تخلفات اداری هم رعایت آن‌ها آمده و از همین رو رعایت آن برای کارمندان دولت الزامی است.

معاون امور هماهنگی و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه این موضوع که در برخی موارد وکلا با نامه نمایندگان حقوقی وارد دادگاه می‌شوند خلاف قانون است ادامه داد: مهلت قضایی باید رعایت شود و لوایح دفاعی که تهیه و به دادگاه ارائه می‌شوند باید مبنای قانونی داشته و مستدل باشند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25029

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25029/حضور-وکلا-نامه-نمایندگان-حقوقی-دادگاه-خلاف-قانون

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir