۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۴۸۰۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

آل‌سعود به جای حمله به یمن امور داخلی خود را مدیریت کند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از آمادگی سپاه برای انتقام گرفتن از عربستان اشاره کرد و افزود: سپاه برای این امر مهم منتظر اجازه رهبر است.
آل‌سعود به جای حمله به یمن امور داخلی خود را مدیریت کند
به گزارش جهانبین نیوز سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امروز جمعی از جان‌باختگان حادثه منا در چهارمحال و بختیاری تشییع خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی حکام آل‌سعود و آل یهود امن‌ترین مکان دنیا به مکانی ناامن تبدیل شده است افزود: رژیمی که دستش به خون مسلمانان در عراق، یمن و سوریه آلوده شده است لیاقت برگزاری مراسم بزرگ و مهمی چون حج را ندارد.

وی با اشاره به اینکه منا یک حادثه نبوده بلکه جنایت است افزود: باید مسئولان عربستان در این خصوص پاسخگو باشند و پاسخ مردمی را که داغدار کرده‌اند را بدهند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) تاکید کرد: آل‌سعود باید به جای جنگ و خون‌ریزی در یمن به امور داخلی کشورش پرداخته و در برگزاری مراسم بزرگ حج دقت بیشتری داشته باشد.

محمدسلیمانی با تاکید بر اینکه امروز صدای آزادی‌خواهی و عزت‌طلبی شهدای هشت سال دفاع مقدس نه تنها در منطقه که تا آمریکای لاتین هم رسیده است ادامه داد: همه بدانند صدای جانباختگان مظلوم و تشنه‌لب منا روزی در دنیا بلند خواهد شد و به گوش همگان خواهد رسید کما اینکه همین الان هم اگر خوب گوش دهیم این صدا به گوش می‌رسد.

این مسئول تاکید کرد: سپاه آمادگی لازم برای دفاع از حقوق ایرانیان را دارد و برای گرفتن انتقام سخت از آل‌سعود آماده و منتظر فرمان مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۹:۳۰

2 Jan 2020