کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

آل‌سعود به جای حمله به یمن امور داخلی خود را مدیریت کند

12 مهر 1394 ساعت 11:58

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از آمادگی سپاه برای انتقام گرفتن از عربستان اشاره کرد و افزود: سپاه برای این امر مهم منتظر اجازه رهبر است.


به گزارش جهانبین نیوز سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امروز جمعی از جان‌باختگان حادثه منا در چهارمحال و بختیاری تشییع خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی حکام آل‌سعود و آل یهود امن‌ترین مکان دنیا به مکانی ناامن تبدیل شده است افزود: رژیمی که دستش به خون مسلمانان در عراق، یمن و سوریه آلوده شده است لیاقت برگزاری مراسم بزرگ و مهمی چون حج را ندارد.

وی با اشاره به اینکه منا یک حادثه نبوده بلکه جنایت است افزود: باید مسئولان عربستان در این خصوص پاسخگو باشند و پاسخ مردمی را که داغدار کرده‌اند را بدهند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) تاکید کرد: آل‌سعود باید به جای جنگ و خون‌ریزی در یمن به امور داخلی کشورش پرداخته و در برگزاری مراسم بزرگ حج دقت بیشتری داشته باشد.

محمدسلیمانی با تاکید بر اینکه امروز صدای آزادی‌خواهی و عزت‌طلبی شهدای هشت سال دفاع مقدس نه تنها در منطقه که تا آمریکای لاتین هم رسیده است ادامه داد: همه بدانند صدای جانباختگان مظلوم و تشنه‌لب منا روزی در دنیا بلند خواهد شد و به گوش همگان خواهد رسید کما اینکه همین الان هم اگر خوب گوش دهیم این صدا به گوش می‌رسد.

این مسئول تاکید کرد: سپاه آمادگی لازم برای دفاع از حقوق ایرانیان را دارد و برای گرفتن انتقام سخت از آل‌سعود آماده و منتظر فرمان مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24807

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24807/آل-سعود-جای-حمله-یمن-امور-داخلی-خود-مدیریت-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir