۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۲۴۷۶۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

امنيت و اقتدار امروز نظام مرهون فداکاري نيروي انتظامي است

امام جمعه کوهرنگ با گرامي داشت هفته نيروي انتظامي، امنيت، آرامش و اقتدار امروز نظام را مرهون فداکاري و از خودگذشتگي سربازان گمنام امام زمان(عج) در نيروي انتظامي دانست.
امنيت و اقتدار امروز نظام مرهون فداکاري نيروي انتظامي است
به گزارش جهانبین به نقل ازکوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد در تاريخ 10/7/94، با تبريک عيد بزرگ غدير خم، بحث غدير را منحصر به يک جريان يا طيف خاص ندانست و افزود: اگر امروز ما از مظلوميت امير مؤمنان(ع) حرف مي زنيم، در واقع غصه جهان بشريت را مي خوريم که از اين چراغ فروزان و هدايت محروم شده است.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، با اشاره به اتفاقات تلخ روزهاي گذشته مراسم حج در منا که منجر به جان باختن هزاران نفر از حجاج جهان اسلام شد، گفت: اين حادثه اندوه بار در مقابل چشم هزاران شاهد و هزاران دوربين نصب شده در آن مکان رخ داد اما متأسفانه حماقت، حقارت، تحجر و جاهليت وهابيت سبب شد که سردمداران عربستان اين حادثه عظيم را در قرن 21 انکار کنند و اين مايه تأسف است.

امام جمعه کوهرنگ اضافه کرد: وقتي وهابيت و آل سعود در مقابل چشم ميليون ها انسان و رسانه روز جهان، واقعه منا را انکار مي کنند چگونه مي توان انتظار داشت که حادثه غدير که در هزاران سال گذشته اتفاق افتاده است را انکار نکند؟ که با مرور اين حوادث به سادگي مي توان پي برد چگونه حق را پايمال کردند و حق امام علي(ع) را خوردند و کسي هم نتوانست دم بزند.

وي همچنين با اشاره به اظهارات اخير رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرماندهان نظامي و انتظامي در نوشهر در مورد بي کفايتي و عدم همکاري دولت عربستان با جمهوري اسلامي در اتفاقات حادثه منا، خاطرنشان کرد: اظهارات رهبري يک تهديد جدي و بدون تعارف بود که همانگونه که ايشان فرمودند اگر دولت سعودي بخواهد از زير بار مسؤوليت شانه خالي کند و جوابگو نباشد، جواب سخت و دندان شکني از سوي ايران خواهد ديد.

امام جمعه کوهرنگ، باز شدن پاي روسيه به کشور سوريه براي مقابله با داعش را يکي از اقدامات ايران دانست و با بيان اين که اين اقدام از قدرت بلامنازع ايران در منطقه نشأت مي گيرد، گفت: به يقين ايران راه را خوب شناخته است و به راحتي مي تواند پاي روسيه را به عربستان نيز بکشاند؛ پس دولتمردان عربستان مراقب اظهارنظرها و برخوردهاي وقيحانه خود باشند و بدانند که ايران با هيچ کشوري شوخي ندارد.

اين مقام مسؤول با اشاره به تغيير سريع رفتار حاکمان عربستان پس از حمله نظامي از سوي رهبر معظم انقلاب، افزود: آن ها مي دانند که ايران قدرت نخست منطقه است و اگر جنگي رخ دهد، نسل آن ها را براي هميشه از روي زمين جمع خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبايي ادامه داد: هر چند حادثه منا، اتفاقي حزن انگيز براي مردم جهان اسلام بود اما سبب شد که دنيا ذره اي از قدرت و ابهت نظامي ايران را ببيند و سرتعظيم فرود آورد.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ در ادامه با گرامي داشت هفته نيروي انتظامي، امنيت، آرامش و اقتدار امروز نظام را مرهون فداکاري و از خودگذشتگي سربازان گمنام امام زمان(عج) در نيروي انتظامي دانست و اظهار داشت: اگر امروز در کشور فضا براي ناامني و گناه در همه ابعاد وجود ندارد، به خاطر فعاليت هاي شبانه روزي سبزقامتان نيروي انتظامي است که بايد از زحمات آن ها تقدير و تشکر کرد.

اين مقام مسؤول در پايان به در پيش بودن کنگره ملي شهداي استان در نيمه مهرماه اشاره و با بيان اين که اين کنگره يک رويداد بزرگ فرهنگي در سطح استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: برگزاري اين کنگره حاصل يک تلاش چندساله است که مي طلبد همه افراد در هر لباس و جايگاهي به ميدان بيايند و يک گوشه کار را بگيرند و بدانند به يقين زنده نگه داشتن ياد و نام شهدا کمتر از شهادت نيست.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۸:۰۶

9 Feb 2020