۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۴۶۹۵

صحنه غدير خم در لردگان براي دومين بار بازسازي مي‌شود

فرمانده سپاه لردگان از باز سازي واقعه غدير خم براي دومين بار در شهرستان لردگان و در بخش فلارد خبر داد.
صحنه غدير خم در لردگان براي دومين بار بازسازي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان، در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: با گراميداشت دهه امامت و ولايت و عيد غدير باز سازي واقعه غدير براي دومين بار در شهرستان لردگان و در منطقه فلارد اجراء مي شود .

  وي ادامه داد: واقعه غدير در روز جمعه 10 مهر ماه 94 ، ساعت 9صبح در بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان مابين روستاي کلواري و سهل آباد اجرا مي‌شود.

موسوي اهداف از بازسازي واقعه غدير اشاره کرد و گفت: هدف اصلي اجراي اين مراسم اطلاع رساني مناسب به مردم در زمينه محتواي خطبه غدير خم است.

وي افزود: در اين نمايش بازسازي، حرکت کاروان پيامبر اعظم(ص) و همچنين ساير کاروانهاي منتهي به مکه معظمه و بازگشت آنها به تصوير کشيده خواهد شد که با عنايات اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام و با تلاش جمعي مردم و مسئولين شاهد يکي ديگر از اثربخش ترين و به يادماندني ترين نمايش هاي ميداني در شهرستان لردگان خواهيم بود.

فرمانده سپاه ناحيه لردگانافزود: بازسازي صحنه غدير به نوعي بزرگترين و مهمترين رويداد در شهرستان لردگان خواهد بود، و بايد تمامي دستگاه هاي دولتي و غير دولتي که در اين کار عظيم فرهنگي دخالت بيشتري داشته باشند.

موسوي با تبريک فرارسيدن دهه امامت و ولايت و عيد غدير، گفت: اميدواريم بتوانيم حضور پرشوري از مردم را در تبيين فرهنگ غديري در جامعه داشته باشيم.

بخش فلارد در 40 کيلومتري شهر لردگان و فاصله 165 کيلومتري مرکز استان چهار محال و بختياري واقع شده است.
انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۱:۰۸

30 Dec 2019