کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحنه غدير خم در لردگان براي دومين بار بازسازي مي‌شود

سلام لردگان , 7 مهر 1394 ساعت 8:55

فرمانده سپاه لردگان از باز سازي واقعه غدير خم براي دومين بار در شهرستان لردگان و در بخش فلارد خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان، در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: با گراميداشت دهه امامت و ولايت و عيد غدير باز سازي واقعه غدير براي دومين بار در شهرستان لردگان و در منطقه فلارد اجراء مي شود .

  وي ادامه داد: واقعه غدير در روز جمعه 10 مهر ماه 94 ، ساعت 9صبح در بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان مابين روستاي کلواري و سهل آباد اجرا مي‌شود.

موسوي اهداف از بازسازي واقعه غدير اشاره کرد و گفت: هدف اصلي اجراي اين مراسم اطلاع رساني مناسب به مردم در زمينه محتواي خطبه غدير خم است.

وي افزود: در اين نمايش بازسازي، حرکت کاروان پيامبر اعظم(ص) و همچنين ساير کاروانهاي منتهي به مکه معظمه و بازگشت آنها به تصوير کشيده خواهد شد که با عنايات اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام و با تلاش جمعي مردم و مسئولين شاهد يکي ديگر از اثربخش ترين و به يادماندني ترين نمايش هاي ميداني در شهرستان لردگان خواهيم بود.

فرمانده سپاه ناحيه لردگانافزود: بازسازي صحنه غدير به نوعي بزرگترين و مهمترين رويداد در شهرستان لردگان خواهد بود، و بايد تمامي دستگاه هاي دولتي و غير دولتي که در اين کار عظيم فرهنگي دخالت بيشتري داشته باشند.

موسوي با تبريک فرارسيدن دهه امامت و ولايت و عيد غدير، گفت: اميدواريم بتوانيم حضور پرشوري از مردم را در تبيين فرهنگ غديري در جامعه داشته باشيم.

بخش فلارد در 40 کيلومتري شهر لردگان و فاصله 165 کيلومتري مرکز استان چهار محال و بختياري واقع شده است.
انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 24695

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24695/صحنه-غدير-خم-لردگان-براي-دومين-بار-بازسازي-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir