۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۴۶۵۸
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری:

در الگو سازی و معرفی شهدای استان کم کاری شده است

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری شهدا را الگویی مناسب برای نسل جوان خواند و اظهار کرد: که در الگو سازی و معرفی شهدای استان کم کاری شده است.
در الگو سازی و معرفی شهدای استان کم کاری شده است
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری شهدا را الگویی مناسب برای نسل جوان خواند و اظهار کرد: که در الگو سازی و معرفی شهدای استان کم کاری شده است.

سردار رضا محمد سلیمانی با اشاره به الگوپذیری جوانان از تاریکی قرون وسطا، اظهار کرد: شهدای استان می‌توانند بهترین الگو برای جوانان ما باشد ولی ما تا کنون نتوانسته ایم این الگو را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی در ادامه افزود: هفته دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استانی و کشوری محسوب می‌شود که خود ایثارگران و مردم باید برای انتقال مفاهیم والای انقلاب به نسل جوان تلاش کنند و سپاه و ارگان‌های مربوطه را همراهی نمایند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: فعالیتهای خوبی در برگزاری کنگره شهدای استان انجام گرفته است که به همین منظور برای برگزاری هرچه بهتر این گنگره ۲۲ کمیته و ۱۳ کارگروه تشکیل شده است که برنامه ریزی های لازم در این کمیته ها صورت گرفته است و در حال حاضر وارد فاز عملیاتی شده است.

سردار سلیمانی از دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان با مقام معظم رهبری مدالضله العالی خبر داد و افزود: در این دیدار طومار چندصدمتری میثاق با ولایت‌ و شهدا که به امضای مردم استان رسیده است و همچنین شجره‌نامه شهدا،کتابت ریزترین قرآن و کتب تهیه شده از زندگانی شهدای استان به رهبر عزیزمان تقدیم می‌شود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۹:۰۸

29 Dec 2019