۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۴۵۹۶
جمعه این هفته:

تظاهرات علیه صهیونیست‌ها و آل‌سعود در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی تداوم حملات ناجوانمردانه و ددمنشانه صهیونست‌های اشغالگر به مسجدالاقصی و رژیم منفور آل‌سعود به یمن، پس از اقامه‌ نماز دشمن‌شکن جمعه تظاهرات در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
تظاهرات علیه صهیونیست‌ها و آل‌سعود در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری تظاهرات علیه صهیونیست‌ها و آل‌سعود با اعلام این خبر اظهار کرد: جمعه این هفته سوم مهرماه، پس از اقامه‌ نماز دشمن‌شکن جمعه، تظاهرات با حضور نمازگزاران عزیز و عموم مردم در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

وی محکومیت تعرض بی‌شرمانه صهیونیست‌ها به قبلۀ اول مسلمین و هتک‌حرمت به مسجدالاقصی و نیز حملات بی‌شرمانه آل‌سعود پلید و منفور به مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن را از اهداف برگزاری این تظاهرات اعلام و تاکید کرد: مراسم تظاهرات علیه این اقدامات وحشیانه با فریادهای رسای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر آل‌سعود " در استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شده است.

گرجی ادامه داد: این تظاهرات در شهرکرد مرکز استان، از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز و در مسیر چهار راه بوعلی سینا تداوم می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن محکومیت جنایات بی‌شمار و وقیحانه رژیم‌های کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود در هنگامه مناسک عبادی و سیاسی حج تمتع در سرزمین وحی مکه مکرمه گفت: این دو رژیم در اقدامی مشترک و هماهنگ، همسو با اهداف شوم و خائنانه سران خود، دست به چنین خباثتی بزرگ و جنایتی خونبار در قتل و غارت مردم مسلمان، استقلال‌طلب و آزادی‌خواه و زن و کودک آواره و مظلوم و بی‌پناه فلسطین و یمن زدند.

به گفته وی این تظاهرات محکومیت علاوه بر شهرکرد همزمان در مراکز هشت استان کشور از جمله (سنندج، رشت، بجنورد، زنجان، بوشهر، یاسوج، خرم‌آباد) نیز برگزار می‌شود.

گرجی در پایان با تبیین ضرورت برگزاری تظاهرات در محکومیت آل‌سعود و صهیونیست‌ها افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف و ولایت‌مدار استان دعوت می‌کند همچون گذشته با حضور دشمن‌شکن و وحدت‌بخش و حماسه‌آفرین خود در این تظاهرات، ضمن اعلام برائت از دو رژیم جلاد و منفور صهیونیست و آل سعود، این اقدامات غیرانسانی را به شدت محکوم کرده و توقف کامل جنایت و کودک‌کشی را از غزه و فلسطین تا یمن فریاد کرده و از "جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی" در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و یمن و سایر نقاط جهان حمایت کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۵:۴۸

5 Mar 2020