۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۴۵۸۳
فرمانده سپاه بروجن خبرداد/

مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رايگان ويزيت مي‌شوند

فرمانده سپاه بروجن از ويزيت رايگان عموم مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.
مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رايگان ويزيت مي‌شوند
به گزارش جهانبین، سرهنگ پاسدار علي کيهاني به خبرنگار کلار، گفت: همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس مردم بروجن به صورت رايگان ويزيت مي شوند.

وی با بيان اين که خدمات دندانپزشکي، ويزيت، تزريقات و پانسمان به صورت رايگان به مردم ارائه مي شود، گفت: عموم مردم ميتوانند با مراجعه به درمانگاه صادقيه سپاه در تاريخ يکم مهرماه از اين خدمات بهره مند شوند.

کيهاني اضافه کرد: رژه نيروهاي مسلح، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي، عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاري مجمع بسيج، نهضت روشنگري با موضوع اقتصاد مقاومتي و رزمايش گردانهاي بيت المقدس ازجمله مهمترين برنامه هاي هفته دفاع در اين شهرستان است.

فرمانده سپاه بروجن گفت: همايش پياده روي خانوادگي، برگزاري مسابقات ورزشي، شب شعر و خاطره، نشست هاي بصيرتي، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس و ديدار با خانواده معظم شهدا از ديگر برنامه هاي هفته دفاع در بروجن است.

کيهاني افزود: يکي از باشکوهترين دوران انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس است که نقش‌آفريني رزمندگان در اين دوران انقلاب را بيمه و دست دشمنان را از خاک اين مرزو بوم کوتاه کرد.

وي بيان کرد: رشادت و ايثارگري افرادي که در دوران جنگ تحميلي از تمام خواسته‌ها و اميال خود گذشتند تا ايران استوار و قدرتمند به حيات خود ادامه دهد نبايد به دست فراموشي سپرده شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۴:۲۱

1 Feb 2020