کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بروجن خبرداد/

مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رايگان ويزيت مي‌شوند

31 شهريور 1394 ساعت 13:46

فرمانده سپاه بروجن از ويزيت رايگان عموم مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین، سرهنگ پاسدار علي کيهاني به خبرنگار کلار، گفت: همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس مردم بروجن به صورت رايگان ويزيت مي شوند.

وی با بيان اين که خدمات دندانپزشکي، ويزيت، تزريقات و پانسمان به صورت رايگان به مردم ارائه مي شود، گفت: عموم مردم ميتوانند با مراجعه به درمانگاه صادقيه سپاه در تاريخ يکم مهرماه از اين خدمات بهره مند شوند.

کيهاني اضافه کرد: رژه نيروهاي مسلح، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي، عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاري مجمع بسيج، نهضت روشنگري با موضوع اقتصاد مقاومتي و رزمايش گردانهاي بيت المقدس ازجمله مهمترين برنامه هاي هفته دفاع در اين شهرستان است.

فرمانده سپاه بروجن گفت: همايش پياده روي خانوادگي، برگزاري مسابقات ورزشي، شب شعر و خاطره، نشست هاي بصيرتي، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس و ديدار با خانواده معظم شهدا از ديگر برنامه هاي هفته دفاع در بروجن است.

کيهاني افزود: يکي از باشکوهترين دوران انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس است که نقش‌آفريني رزمندگان در اين دوران انقلاب را بيمه و دست دشمنان را از خاک اين مرزو بوم کوتاه کرد.

وي بيان کرد: رشادت و ايثارگري افرادي که در دوران جنگ تحميلي از تمام خواسته‌ها و اميال خود گذشتند تا ايران استوار و قدرتمند به حيات خود ادامه دهد نبايد به دست فراموشي سپرده شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/


کد مطلب: 24583

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24583/مردم-بروجن-هفته-دفاع-مقدس-رايگان-ويزيت-مي-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir