۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۴۵۷۵

اهداء كلاه ايمني به راكبين موتورسوار روستاهاي استان چهارمحال و بختياري

به منظور افزايش ارتقاي ايمني وکاهش تلفات ناشي از تصادفات 100 عدد کلاه ايمني بطور رايگان بين راكبين موتورسيكلت توزيع شد.
اهداء كلاه ايمني به راكبين موتورسوار روستاهاي استان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان چهارمحال وبختياري با همكاري پليس راه و بخشداري هاي استان اقدام به برگزاري جلسات توجيهي و آموزشي با هدف ارتقاء فرهنگ استفاده از كلاه ايمني براي راكبين موتور سوار نموده است.

سهراب هاشمي كارشناس ايمني و ترافيك اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان در اين خصوص گفت : اقدامات اداره كل در دو بخش فيزيكي و آموزش مي باشد كه ساكنين روستاها و شهر هاي كوچك در ۱۱ محور از جاده هاي استان از آموزش چهره به چهره براي موتوسواران و اهدای کلاه ایمنی برخوردار مي شوند.

وي گفت: در طول سال اقداماتي چون توزيع برچست هشداردهنده، دستكش ، ساق بند ايمني و بادگير از دیگر اقدامات ایمن سازی تردد این وسایل نقلیه پرخطر در محورهای استان مي باشد.

هاشمي تصريح كرد : راکبان این وسیله نقلیه یکی از مهمترین عاملان خطرآفرین در محورهای ارتباطی استان هستند که به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و شاخص های ایمن نه تنها موجب بروز حادثه در جاده ها شده بلکه خود بیشترین صدمات جانی متحمل می شوند.

شايان ذكر است: در آخرين دوره آموزشي و توجيهي كه در روستاهاي هوره و دشتي از توابع شهرستان سامان برگزار شد تعداد ۱۰۰ عدد كلاه ايمني به راكبين موتوسيكلت اهداء شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۷:۲۱

27 Dec 2019