کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهداء كلاه ايمني به راكبين موتورسوار روستاهاي استان چهارمحال و بختياري

31 شهريور 1394 ساعت 11:44

به منظور افزايش ارتقاي ايمني وکاهش تلفات ناشي از تصادفات 100 عدد کلاه ايمني بطور رايگان بين راكبين موتورسيكلت توزيع شد.


به گزارش جهانبین نیوز اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان چهارمحال وبختياري با همكاري پليس راه و بخشداري هاي استان اقدام به برگزاري جلسات توجيهي و آموزشي با هدف ارتقاء فرهنگ استفاده از كلاه ايمني براي راكبين موتور سوار نموده است.

سهراب هاشمي كارشناس ايمني و ترافيك اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان در اين خصوص گفت : اقدامات اداره كل در دو بخش فيزيكي و آموزش مي باشد كه ساكنين روستاها و شهر هاي كوچك در ۱۱ محور از جاده هاي استان از آموزش چهره به چهره براي موتوسواران و اهدای کلاه ایمنی برخوردار مي شوند.

وي گفت: در طول سال اقداماتي چون توزيع برچست هشداردهنده، دستكش ، ساق بند ايمني و بادگير از دیگر اقدامات ایمن سازی تردد این وسایل نقلیه پرخطر در محورهای استان مي باشد.

هاشمي تصريح كرد : راکبان این وسیله نقلیه یکی از مهمترین عاملان خطرآفرین در محورهای ارتباطی استان هستند که به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و شاخص های ایمن نه تنها موجب بروز حادثه در جاده ها شده بلکه خود بیشترین صدمات جانی متحمل می شوند.

شايان ذكر است: در آخرين دوره آموزشي و توجيهي كه در روستاهاي هوره و دشتي از توابع شهرستان سامان برگزار شد تعداد ۱۰۰ عدد كلاه ايمني به راكبين موتوسيكلت اهداء شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24575

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24575/اهداء-كلاه-ايمني-راكبين-موتورسوار-روستاهاي-استان-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir