۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۴۵۰۷
فرمانده سپاه اردل:

خانواده هاي شهدا مصداق هاي آينه هاي صبر و پايداری اند

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:خانواده هاي شهدا مصداق هاي آينه هاي صبر و پايدارند و امروز اگر کشور ما با افتخار و سربلندي در همه چالش ها و در مقابل همه تهديدات دشمن محکم ايستاده به برکت وجود اين خانواده هاي معظم شهدا است.
خانواده هاي شهدا مصداق هاي آينه هاي صبر و پايداری اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل درمراسم گراميداشت ياد و خاطره ۱۰۱ شهيد گلگون کفن شهرستان اردل شهرستان که با حضور باشکوه مردم ولاتمدار شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: شهدا در جنگ تحميلي از همه تعلقات دنيايي دست كشيدند و در راه خداوند و دين، هستي خود را فدا كردند.

جمشيدي با اشاره به آثار اجتماعي مهم جان‌فشاني شهدا و ايثارگري آنها در جامعه اسلامي، افزود: شهدا و مجاهدان در راه خدا از درجه‌اي عظيم برخوردار هستند كه خداوند آنها را براي هميشه زنده نگه داشته و در نزد خود رزق و روزي مي‌دهد.

وي در ادامه با بيان اينکه خاانواده هاي شهدا با ايثار خود درس مقاومت و پايداري را به ما آموختندافزود:خانواده هاي شهدا مصداق هاي آينه هاي صبر و پايدارند و امروز اگر کشور ما با افتخار و سربلندي در همه چالش ها و در مقابل همه تهديدات دشمن محکم ايستاده به برکت وجود اين خانواده هاي معظم شهدا است.

جمشيدي گفت: قدرشناسي منزلت خانواده هاي شهدا افتخار است و اين از برکت همان مجاهدتها، رشادتها و پايمرديهاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وي افزود: شهدا همواره ماندگارند و جايگاه خانواده معظم آنها نيز ارزشمند است چرا که امروز نام و ياد شهداي گرانقدر هم توسط خانواده هاي آنها به شايستگي پاس داشته مي شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل بر لزوم ترويج و نهادينه کردن فرهنگ شهيد و شهادت بعنوان يک اصل انکارناپذير در جامعه تاکيد کرد و افزود: اجر خانواده هاي معظم شهدا بي شک کمتر از آنچه که شهدا انجام داده اند نيست.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۱:۱۸

27 Dec 2019